به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی امروز  اظهار داشت: حضور پر حماسه مردم در چهلمین سالگرد انقلابی تاریخ‌ساز است و در تاریخ انقلاب به ثبت می‌رسد.

وی افزود: در این چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی از طوفان‌های بسیاری عبور کردیم و همواره در فراز  و نشیب‌‌ها با استقامت و صلابت در مقابل زیاده‌خواهی های دشمنان کوتاه نیامدیم.

نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه ساحلی امن در انتظار انقلابیون است و هر چه زمان بگذرد به سمت ثبات و اقتدار بیشتری خواهیم رسید، گفت: ناخدای کشتی این انقلاب کاربلد است و مسیر را به درستی می‌پیماید و مسافران انقلاب در مسیر فرماندهی واحد، تمام تحریم‌ها و تهدیدها را در هم خواهند شکست.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه تمام اقشار مردمی در این روز مقابل فشارهای ناجوانمردانه دشمنان خواهند ایستاد و اعلام مقاومت می‌کنند، اضافه کرد: هیچکدام از فشارهای دشمن خللی در آرمان ها و اهداف انقلاب و مردم ما ایجاد نخواهد کرد و دشمن بداند پیروزی مردم نزدیک است و این حضور با شکوه مردم نشان می‌دهد مردم ما از بزرگترین دستاورد خود که استقلال سیاسی و فرهنگی است دست برنخواهند داشت و نسل جوان ما همچون نسل های گذشته پاسداری کننده خون شهداست.

انتهای پیام/ف