به گزارش پایگاه خبری ربیع، تیم افکار سنجی شرکت توزیع برق استان و شهرستان اصفهان به همراه تیم پیمانکار از شرکتهای کامراد پژوهان پارس و شرکت جمع آوری داده ایسپا در نمایشگاه برق تهران حضور یافتند.

در این نمایشگاه که از یازدهم لغایت چهاردهم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان تهران برگزار شد؛ برخی ازشرکت های توزیع، تولید کنندگان، فروشندگان تابلو، قطعات و … و شرکت های دانش بنیان حضور داشتند.

در همین راستا و با محوریت دفتر روابط عمومی وزارت نیرو تیم افکارسنجی هر دو شرکت توزیع برق اصفهان با داشتن نرم افزار نظرسنجی کامراد پژوهان پارس مأمور به انجام نظرسنجی از هر دو جامعه بازدیدکنندگان و غرفه داران این نمایشگاه شدند.

در این نظرسنجی ها غرفه داران مسائل و مواردی را همچون انتخاب نامناسب جایگاه و چیدمان غرفه ها به لحاظ رسته کاری ، اندازه غرفه با نوع کاربرد و …. را عنوان کردند و برخی دیگر نیز نمایشگاه امسال را بسیار مناسب دانستند.

گزارش استنباطی و توصیفی این نظرسنجی ها قرار است تا پایان هفته آتی به دفتر روابط عمومی وزارت نیرو ارائه گردد.

در آخرین روز نمایشگاه برق تهران و در جلسه ای خانم دکتر ببران مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو از نمایندگان دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان به لحاظ تلاش برنامه ریزی و مدیریت افکار سنجی هجدهمین نمایشگاه برق تهران تقدیر و تشکر نمود.

در حاشیه این نمایشگاه مهندس حجازی مدیرکل دفتر بازرسی وزارت نیرو و مهندس هاشمیه از نرم افزار نظرسنجی شرکت بازدید و از نزدیک پروژه افکار سنجی را رصد نمودند.

بعد از بازدید، آقای مهندس حجازی راه حل از میان رفتن گلوگاه های فساد اداری در شرکت های توزیع را حرکت به سمت الکترونیک نمودن خدمات به مشترکین و خدمات غیرحضوری دانست.

وی افزود: خوشبختانه هر دو شرکت اصفهانی در این زمینه اقدام نموده و شاهد زیرساختهای خوبی در این خصوص هستیم. مهندس حجازی در خصوص شکایات رسیده از خاموشی ها از استان اصفهان به دفتر بازرسی وزارت نیرو گفت: خوشبختانه مدیریت اضطراری بار در شرکت توزیع برق استان اصفهان به خوبی برنامه ریزی و در این خصوص آمار شکایات اصفهان ناچیز بود.