به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  ولی‌الله حیاتی صبح امروز در شورای اداری شهرستان بجنورد وضعیت فعلی کشور را حساس توصیف و اظهار کرد: اکنون توطئه‌های دشمنان علیه نظام در حال خنثی شدن است که آخرین محدودیت‌های آنان علیه نظام ما تحریم‌های فلج‌کننده نام داشت که موفق نشدند.

وی با تأکید بر این‌که مردم بین محدودیت‌ها و محرومیت‌های موجود در کشور و همچنین نظام اسلامی تفاوت قائل‌اند افزود: امروز برای مقابله با توطئه‌های دشمن رهای جز مقاومت و ایستادگی نیست و همه باید در کنار هم قرار گیریم تا با وحدت دشمن را نگران کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی کار جهادی را لازمه امور مدیران دانست و گفت: در استان باید صدای وحدت و همدلی باشد و از تمام ظرفیت‌های استان برای توسعه باید استفاده کرد.

وی مرکز استان خراسان شمالی را نیازمند توجه و اهمیت ویژه عنوان کرد و ادامه داد: جدی گرفتن مناطق حاشیه‌ای بجنورد، ایجاد دفاتر تسهیل گری در این مناطق، حضور در میان مردم و رسیدگی به امور معیشتی ساکنان مرکز استان ازجمله انتظارات استانداری از فرماندار بجنورد است.

حیاتی عمل فراجناحی را از دیگر انتظارات نسبت به فرمانداری بجنورد بیان کرد و گفت: بی‌طرفی، قانون مداری، عمل فراجناحی و برگزاری انتخابات باشکوه مدنظر بوده و بر اساس دستورات استاندار حرکت بر اساس مر قانون انتظار است.

 در پایان این مراسم ملک بهمن شیردل با حکم استاندار خراسان شمالی سرپرست فرمانداری بجنورد شد و محمو ثمینی با استعفای خود از این مسئولیت وداع کرد.

انتهای پیام/