به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس، کنسرت نمایش پر حاشیه هفت شهر عشق به کارگردانی محمد حاتمی و نویسندگی محمد یاراحمدی درحالی از امشب اجرای خود را در هتل اسپیناس پالاس تهران آغاز می‌کند که دو ماه پیش با یک تیم بازیگری، خوانندگی و کارگردانی دیگر در آستانه اجرا متوقف شد،‌ اداره کل هنرهای نمایشی توقیف این نمایش را تکذیب کرد اما به دلایلی که گویا اختلاف در خود گروه بوده، نمایش منتفی و به زمانی دیگر موکول شد.

نکته دیگر این است که در آستانه افتتاحیه این نمایش که امشب در سالن اسپیناس پالاس انجام می‌شود، خبری مبنی بر جلوگیری از اجرای «روزبه بمانی» در این اثر منتشر شده است.

شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد که شب گذشته بازبینی این کار انجام شده است و تصور نمی‌کند مشکلی به لحاظ نمایشی از سوی شورای نظارت و ارزشیابی وجود داشته باشد. او تأکید کرد که درباره حضور روزبه بمانی به عنوان خواننده، دفتر موسیقی صاحب‌نظر است.

این در حالی است که یک مقام مسئول در واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی گفت طبق مجوزی که به این کنسرت نمایش داده شده، تنها دو خواننده «روزبه نعمت‌اللهی» و «محمد معتمدی» مطرح شده‌اند و حتی در سایت عامل بلیت‌فروشی این کنسرت‌نمایش هم که عوامل ذکر شده‌اند، نامی از «روزبه بمانی» مطرح نیست.

باید دید ادعای دست‌اندرکاران کنسرت نمایش «هفت شهر عشق»‌ مبنی بر جلوگیری از اجرای روزبه بمانی، به منظور ایجاد حاشیه در راستای فروش بیشتر است یا اینکه دلیل دیگری دارد؟

در حال حاضر بلیت فروشی سه روز ابتدایی این کار از امشب تا جمعه با بهای ۵۵ تا ۱۸۵ تومان در حال انجام است و بازیگران این کار  گوهرخیراندیش، حسین سلیمانی، ژاله صامتی ، شقایق فراهانی ، سیما تیرانداز، نسیم ادبی، ریحانه پارسا مطرح شده‌اند.

پیش از این قرار بود این اُپرا به کارگردانی محمد عبدی‌زاده با بازی مریلا زارعی، محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، پانته‌آ بهرام، ابوالفضل پورعرب، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی و محمدعلی ساربان با خوانندگی سالار عقیلی به روی صحنه برود که مجدد تیم بازیگران و خوانندگان کار تغییر کرد.

انتهای پیام/