به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه امروز با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: بهترین راهنمای برنامه ریزی برای کشور رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر نقش جوانان در پیاده سازی بیانیه دوم انقلاب بیان کرد: جوانان به عنوان عناصر کارآمد، فعال و پرشور با الگوگیری از شخصیت حضرت علی اکبر(ع) در پیاده سازی فرمایشات رهبر معظم انقلاب جایگاه ویژه ای دارند.

آیت الله حسینی همدانی از حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یک شخصیت کارآمد که تربیت یافته مکتب حق و نخستین شهید روزعاشورا یاد کرد و توضیح داد: روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان نامیده شده تا باردیگر به ارزش های جوانان و جایگاه با فضیلت آنان در امر پیشبرد اهداف انقلابی توجه شود.

خطیب نماز جمعه کرج با بیان این مطلب که افسر جنگ اقتصادی باید به تمام شئون آن احاطه داشته باشد، مطرح کرد: فرمانده جنگ اقتصادی باید به تمام شئون اقتصادی احاطه داشته باشد، همین طور در جنگ نرم، فرمانده باید شناخت جامع و کاملی به جنگ نرم داشته باشد.

این استاد اخلاق با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تعریف افسر جنگ اقتصادی و جنگ نرم بیان کرد: بخشی از راهبردهای رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است، که بر همین اساس باید باور داشته باشیم که همه ما در این عرصه مسئولیت داریم.

وی با تأکید بر این نکته که هم جوانان و هم مسؤولان برای خدمت رسانی وظیفه دارند، تصریح کرد: در استان البرز جوانان عالم، توانمند و کارآمد بسیاری است که متاسفانه دیده نمی شود از این رو تصمیم گرفتیم در قالب جشنواره ای با عنوان جشنواره موفق تصمیم گرفتیم تا موفقیت ها و توانمندی های جوانان را به نمایش بگذاریم.

امام جمعه کرج برپایی جشنواره جوان موفق را مقدمه یک حضور پرشور از تمامی جوانان استان خواند و ادامه داد: در همین خطبه فراخوان می کنم که روز چهارشنبه میلاد علی اکبر امام حسین(ع) در بلوار بلال، بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب با هدف تحقق با منویات ایشان با هدف رسیدن به تمدن نوین اسلامی ببندیم.

خطیب نماز جمعه کرج در محور دیگر سخنان خود با اشاره به تعداد ۳۰ میلیون جمعیت جوان در سطح کشور بیان کرد: این تعداد جوان که بسیاری از آنان دانشمند و فرهیخته هستند برای مسؤولان مسؤولیت ساز است و باید متوجه اهمیت آن به صورت ویژه باشند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/ ۲