به گزارش پایگاه خبری ربیع،Brand Finance به عنوان یک برند معروف در جهان و یک شرکت مشاوره استراتژیک، هر ساله هزاران برند تجاری مشهور جهان را ارزیابی می‌کند. این آژانس ‌یکی از معتبرترین آژانس‌های ارزیابی ارزش برند در جهان است و معیار انتخاب دقیق آن نه تنها شاخص قدرت برند (BSI) بلکه وفاداری تجاری و سرمایه‌گذاری بازاریابی و غیره است.

اعلام سالانه رتبه‌بندی میان نام‌های تجاری، همیشه می‌تواند بحث‌وجدل ایجاد کند، چراکه شرکت‌های بین‌المللی که به لیست وارد می‌شوند، نه تنها قدرت جامع خود را نشان می‌دهند، بلکه نشان می‌دهند که ارزش برند آنها در ابعاد بین‌المللی چه میزان شناخته‌شده است.

در اینجا رتبه بندی برند هواوی از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ را با هم مرور می‌کنیم:

  • رتبه ۴۷ در Brand Finance Global 500 2016
  • رتبه ۴۰ در Brand Finance Global 500 2017
  • رتبه ۲۵ در Brand Finance Global 500 2018

علاوه بر پیشرفت سالانه در لیست منتشرشده توسط Brand Finance، هواوی در BrandZ Top 100 Brands و Interbrand’s “Best 100 Brands” نیز ظاهر شده است. توجه به ‌تمامی این موارد، ما قدرت و تلاش یک برند را برای رشد و ارتقای کیفی در بازار جهانی به‌ وضوح می‌بینیم.

سال  ۲۰۱۷ برای هوآوی یک سال همراه با پیشرفت‌های مداوم بوده است. Huawei در سطح جهانی محصول جدید خود را معرفی کرد و گوشی Mate 10 توانست مورد ستایش فراوان قرار بگیرد. HUAWEI OPEN DAY را می‌توان در سراسر اروپا غربی، آسیای جنوب شرقی، آمریکای لاتین و دیگر کشور‌های مطرح یافت و حضور نام تجاری هواوی را در سراسر جهان لمس کرد.

این شرکت چینی با لایکا، سیستم طراحی  پورشه، گوگل و سایر برندهای برتر همکاری می‌کند، تا به بهبود تجربه کاربر ادامه دهد. سال ۲۰۱۸ فرصتی است تا این شرکت باز هم آثار بسیار با ارزش‌تری را در کنگره موبایل جهانی (MWC) به ارمغان آورد.

هواوی بر اساس نیازهای مصرف‌کنندگان و تکیه بر ایده‌های نوآورانه به جلو حرکت می‌کند و موجب شگفتی بیشتری برای مصرف‌کنندگان جهانی خواهد شد.