به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس ، حسین امیدیان صبح امروز در همایش سیاسی که در جمع پایوران لشکر عملیاتی ۱۰ سیدالشهدا (ع) برگزار شد، گفت: هشت سال جنگ و دفاع مقدس مقابل ابرقدرت‌های جهان نشان‌دهنده اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: دشمن طی این جنگ‌ها به‌تمامی ابزارهای لازم دسترسی داشت و ایران با دستان خالی مقابل آنان ایستاد و سرانجام به پیروزی رسید.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به اینکه جنگ عراق علیه ایران تنها جنگ نظامی نبود، بیان کرد: در آن دوران شاهد جنگ داخلی و خیانت برخی افراد به کشور بودیم که با تدابیر رهبر کبیر انقلاب به ثبات و آرامش رسیدیم.

امیدیان اضافه کرد: در زمان جنگ، گروهک منافقین دست به ترور شخصیت‌های بزرگ نظام زدند و شهدای دولت نیز ازجمله شهیدانی هستند که توسط آنان ترور شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن امروز توان حمله نظامی به ما را ندارد، اظهار کرد: بیش از سی سال است که با هجمه‌های دشمن وارد جنگ نرم شده‌ایم و در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی و امنیتی با دنیا مقابله می‌کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: هزینه‌ای که امروز در جنگ فرهنگی، سیاسی و امنیتی صرف می‌شود کم تراز جنگ نظامی نیست و باید با اطلاعات و آگاهی در این صحنه نبرد حاضر شویم.

امیدیان با اشاره به هزینه‌های بالای آمریکا در منطقه گفت: آمریکا تمام سعی خود را به کار گرفته است تا ایران را در منطقه تضعیف کند اما هرگز موفق نخواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تأثیرگذاری حکومت اسلامی ایرانی در جهان اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی به‌جایی رسیده است که سازمان نظامی غربی به نام پنتاگون به فرانسه اخطار می‌دهد که اگر حواستان نباشد، کمتر از سی سال دیگر دین رسمی کشورتان اسلام خواهد شد.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: پژوهشگران انگلستان معتقدند جهان تشیع سالانه ۶۰ درصد در انگلستان گسترش پیدا می‌کند.

امیدیان در پایان سخنان خود به جریانات نفوذی و جنگ احزاب در داخل کشور اشاره کرد و یادآور شد: جریان نفوذ می‌خواهد مردم انقلابی و ولایتی ایران را ناامید کرده و آنان را به‌نظام و انقلاب بی‌اعتماد کنند.

انتهای پیام/