به گزارش پایگاه خبری ربیع،دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست با روسای بسیج ادارات استان قم طی سخنانی فرصت خدمت به مردم را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: این مسئولیت ها امانتی است که خداوند به ما داده و از آنها باید در راستای خدمت به مردم بهره گرفته شود.
وی برنامه محوری را در تمامی سیاست های اجرایی اصل مهم دانست و افزود: در عزل و نصب ها و ارزیابی عملکرد ها افزایش رضایتمندی مردم دارای اهمیت ویژه است.
وی گفت: هر مدیری باید در جامعه ی هدف خود بیشترین رضایتمندی را از سوی مردم کسب کنند و مدیرانی که ایجاد نارضایتی کنند در استان قم جایی نخواهد داشت.
استاندار قم در ادامه با بیان اینکه دشمنان کاهش اعتماد عمومی و ناکارآمد جلوه دادن دولت و نظام را هدف قرار داده اند افزود: برای دشمن هیچ تفاوتی بین دولت و نظام وجود ندارد و همه ی آنها به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.
سرمست ادامه داد: امروز نباید مشغول دعواهای حزبی شویم و همه برای مقابله با هدف دشمنان و نمایش کارآمدی و اثربخشی نظام در مواجهه با مشکلات بایستی تلاش نماییم.
وی با بیان اینکه هویت افراد برای ما بسیار مهم است گفت: البته این خط بندی ها نباید در کارهای توسعه ای و ارائه خدمات به مردم دخالت داده شوند.
استاندار قم با اشاره به سیاست های متخذه خود درباره ی مدیران گفت: در برخورد با کسانیکه فساد مالی و فساد اخلاقی داشته باشند اهمال نخواهیم کرد.
سرمست افزایش روحیه ی خداترسی را مهمترین عامل بازدارنده دانست و بیان داشت: نباید کاری کنیم که مدیران شجاعت و خطرپذیری خود را در جهت خدمت به مردم از دست بدهند.
استاندار قم همچنین با بیان اینکه مدیران باید به اجرای سیاست های دولت پایبند باشند خاطرنشان کرد: در برنامه کاری خود نیز از مدیرانی پاک دستی که کارنامه موفق و برنامه عملیاتی داشته باشند استفاده خواهم کرد .