به گزارش پایگاه خبری ربیع، جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: با اجرای طرح ضربتی پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز ۹۸ معتاد متجاهر در استان جمع آوری وتحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

سرهنگ ” عباس مسعودی ” با بیان این‌که امروزه یکی از مهم‌ترین چالش اجتماعی اعتیاد است که متاسفانه بنیان خانواده‌ها را هدف قرار داده است گفت: اعتیاد، امروز مادر جرائم وآسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به اهمیت بانک اطلاعاتی و اقدامات هدفمند نیروی انتظامی در حوزه مقابله با مواد مخدر بیان داشت: فعالیت‌ها و اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی در ارتباط با موادمخدر با قوت ادامه داشته و برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان از اولویت‌های اصلی مأموریت ناجا می‌باشد که بطور جد با این پدیده شوم و خانمان سوز برخورد خواهد شد.

وی از افزایش ۶۶ درصدی کشف مواد مخدر از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: هماهنگی هدفمند در یک مسیر واحد و انسجام و تمرکز آن بر اساس اولویت‌ها در این حوزه با همکاری مردم و مسئولان استانی می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت مردم و مسئول کمیته مقابله و مبارزه با مواد مخدر ضمن همکاری همه جانبه با سایر دستگاه‌های متولی، تلاش‌های گسترده‌ای را در دستور کار قرار داده و در برخورد با عناصر توزیع مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

سرهنگ مسعودی از برگزاری رزمایش” زنگ نشاط” با محوریت پاکسازی محیط پیرامونی مدارس ودانشگاهها از حیث وجود معتادان متجاهر وخرده فروشان مواد مخدر با بسیج کلیه امکانات ونیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر دادوبیان داشت: با تلاش ماموران در اجرای این طرح که با هدف افزایش ضریب امنیتی در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد ۹۸ معتاد متجاهر جمع آوری وتحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

وی بیان داشت: در بازرسی از آنان بیش از یک کیلوو ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.