به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت آماده باش طرح زمستانه خبرداد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان در خصوص برگزاری جلسه هم اندیشی و هماهنگی گفت: این نشست با حضورمدیرعامل سازمان، مسئول خدمات شهری، نمایندگان شرکت در سه ناحیه بهمراه سرپرست پاکبانان هرنواحی در سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

حمیدرضا پیوندی با اشاره به اینکه فصل پاییز رو به اتمام و فصل زمستان فرا می رسد، عنوان کرد: با آغاز فصل زمستان و شروع بارش های فصلی ۴۵ پاکبان بصورت ۲۴ ساعته برای خدمات دهی جهت رفع آبگرفتگی معابر، پاک سازی ورفت و روب سیلاب های شهری در معابر و کوچه ها آماده باش می باشند که از دیگر خدمات سازمان مدیریت پسماند جمع آوری روزانه ۸ الی ۱۰سرویس دپو پسماند بلاصاحب، شاخ وبرگ، نخاله و لاستیک از سطح شهر می باشد و مسیرهای گذر آب در استخرها و پل های جوی نیز پاکسازی شد.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد:رفت وروب و پاکسازی شهر سمنان به همت ۱۷۵پاکبان زحمتکش انجام میشود و سالانه رفت وروب شهر سمنان ۷۰۰میلیون تومان هزینه در بردارد که امید است با نریختن زباله در معابر وجوی آب که موجب آبگرفتگی ها و آلودگی محیط زندگیمان می شود؛ به حرمت دستان خسته پاکبانان شهرمان زباله های خود را مدیریت کرده تا شاهد شهری پاک وعاری از زباله باشیم.