به گزارش پایگاه خبری ربیع،در این جشن که روز سه شنبه در قم برگزار شد ، ” علی اصغر دادخواه ” مدیرکل تامین اجتماعی استان خدمات ارایه شده به جامعه بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران سازمان در قم را تشریح کرد.

وی گسترش همکاری و تعامل مؤثر و کارآمد با نهادها و مراجع سیاستگذار کلان استان در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم را از اولویت های کاری این اداره کل برشمرد و افزود: با توجه به تاثیر گذاری تصمیمات متخذه از سوی دولت، مجلس و … در اهداف، سیاستها و برنامه های سازمان، به منظور ایجاد هماهنگی و هم سویی در راهبردهای بلند مدت حوزه تامین اجتماعی و حفظ ثبات و پایداری سازمان و همچنین فراهم نمودن زمینه های ارائه خدمات مطلوب به مخاطبین ، تعاملات سازنده ای با نهادهای مذکور در سطح استان قم صورت پذیرفته است.

دادخواه از بهبود شاخصهای رشد و توسعه تامین اجتماعی در استان قم گفت و تصریح کرد: خدمات تامین اجتماعی در سال های اخیر در استان قم چشمگیر بوده و در شاخصهای رشد و توسعه تامین اجتماعی در قم با افزایش قابل ملاحظه ای روبرو هستیم که ناشی از تلاش همکاران و نگاه خاص سازمان در بسط و گسترش تامین اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه است.

اجرای برنامه توسط گروه سرود انصار الحجه قم، اجرای تئاتر و نمایش از سوی هنرمندان قمی و اجرای برنامه های شاد از بخش های دیگر این مراسم بود.
در این جشن از برگزیدگان مسابقات ورزشی هفته تامین اجتماعی و همچنین تعدادی از کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی استان تقدیر شد.