به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، «امیر خجسته» اجرای نمایش‌ها در شهرستان‌ها برای کودکان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و کودکان مناطق محروم را به فال نیک گرفت و گفت: جشنواره می‌تواند در مطرح کردن همدان مؤثر بوده و جذب گردشگران را نیز به همراه داشته باشد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اعضای ستاد برگزاری جشنواره تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا این رویداد را به بهترین شکل برگزار کنند، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک، همدان را به عنوان مرکز فرهنگی در سطح بین‌المللی معرفی کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات جشنواره با پویایی انجام می شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه جوان‌گرایی در جشنواره حاکم است و جوانان هستند که امور بخش‌های مختلف را بر عهده گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان همدانی همواره مشتاق برگزاری جشنواره تئاتر هستند، یادآور شد: جشنواره در سال‌های قبل خاطرات خوشی را برای کودکان همدان رقم زده و شهر در این ایام یکپارچه در نشاط و شادابی است.

خجسته گفت: برگزاری ۲۰ دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اتفاق مهمی است که امید می‌رود در همدان ماندگار شود و به دنبال آن بتوان سایررویدادهای مهم دیگر را نیز در استان برگزار کرد.

وی ادامه داد: اهداف جمهوری اسلامی و موارد مربوط به فرهنگ ایرانی، اسلامی در قالب تئاتر به مردم منتقل می‌شود.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه با دبیری مجید قناد در همدان برگزار می‌شود.