به گزارش پایگاه خبری ربیع، حسن خدابخش با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای استان اصفهان اظهار داشت: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی از غرب استان وارد می‌شود.

وی افزود: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه برای استان و شهر اصفهان بارش باران پیش بینی می‌شود؛ یکشنبه شدت بارش در جنوب و غرب در شهر اصفهان همراه با وزش باد و رعد و برق خواهد بود.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: بارش‌ها در ادامه مناطق مرکزی و نواحی شرقی شهرستان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

خدابخش تصریح کرد: روز دوشنبه این سامانه ضعیف شده اما موج دیگری از سه شنبه فعال خواهد شد که امیدواریم آن نیز در ایام تعطیلات نوروز منجر به ریزش‌های جوی در اصفهان شود.

وی با بیان این که دما در حال حاضر ۱۶ درجه سانتیگراد است عنوان کرد: امروز بیشینه دما ۱۹ و کمینه دما به ۷ درجه بالای صفر می‌رسد که نسب به روز قبل ۲ درجه افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش مسافرت‌ها به اصفهان در ایام نوروز گفت: امروز برای حرکت به اصفهان هوامناسب است، همچنین اواخر دوشنبه و روز سه‌شنبه برای شهر اصفهان هوای صافی همراه با وزش باد پیش‌بینی‌ می‌کنیم.

خدابخش در پایان خاطر نشان کرد: روز یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات بارش‌های خوبی پیش بینی می‌کنیم و سه شنبه شرایط مناسبی برای استفاده از پیست‌های اسکی است و پس از آن دوباره بارش را شاهد خواهیم بود.

فارس