به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، مهرداد جهانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از تردد بیش از ۵۴ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز همزمان با آغاز فصل تابستان و سفرهای تابستانی طی تیر ماه سال جاری خبر داد و گفت: این آمار از یکم تا سی و یکم تیرماه توسط ۴۰ دستگاه تردد شماره به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه در این مدت متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه در کل کشور ۳۸۸ تردد در ساعت است، افزود: این آمار در محورهای استان البرز یک هزار و ۸۴۳ تردد بوده که پنج برابر تردد  در کل کشور است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان تردد در روز نهم تیر ماه به یک میلیون و ۸۴۹ هزار و ۹۲۰ خودرو در آزاه راه تهران –کرج – قزوین رسیده است، اظهار کرد: این میزان تردد در مقایسه با تیرماه سال گذشته ۶/۴ درصد افزایش داشته است.

جهانی با اشاره به اینکه استان البرز شاهراه مواصلاتی چندین استان کشور است، افزود: همزمان با آغاز سفرهای تابستانی اکیپ راهداری جهت خدمات رسانی مطلوب به مسافران در جاده های استان استقرار پیدا کرده است؛ هموطنان می توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه های استان با شماره ۱۴۱  تماس بگیرند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/