به گزارش پایگاه خبری ربیع،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: واقف نیک اندیشی در نطنز یک وقف جدید برای روضه خوانی امام حسین(ع) به ثبت رساند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت: واقف نیک اندیشی با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز یک وقف جدید را به نام خود به ثبت رساند.

وی افزود: محمد حسین باصفت این واقف نیک اندیش یک باب منزل مسکونی واقع در کوی سرشک نطنز را به مساحت ۱۲۰ متر مربع و به ارزش ۷۵۰  میلیون ریال را وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز ادامه داد: براساس وقف نامه ای که توسط واقف خیر اندیش آن به ثبت رسیده است عواید حاصل از این موقوفه در راستای روضه‌ خوانی حضرت سید الشهدا (علیه‌السلام) و در حسینیه سرشک هزینه می شود.

دومین نشست توجیهی آزمون نهایی قرآن کریم فریدن برگزار شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن گفت: جهت برگزاری هرچه بهتر آزمون نهایی پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان فریدن دومین نشست توجیهی مربیان قرآن کریم این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار داشت: دومین نشست توجیهی مربیان قرآنی شهرستان فریدن جهت برگزاری هرچه بهتر آزمون نهایی پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این نشست با حضور مربیان قرآنی همکار اداره اوقاف و امور خیریه فریدن در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در شهر دامنه برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن ادامه داد: این نشست در دفتر امام جمعه شهر دامنه و با حضور حجت الاسلام و المسلمین صابری امام جمعه این شهر برگزار شد.

سیزدهمین وقف جدید در گلپایگان به ثبت رسید

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: وقف جدیدی برای تامین هزینه های مسجد روستای ملازجان در اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان به ثبت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری اظهار داشت: توسط علی عظامی این واقف نیک اندیش سیزدهمین وقف جدید شهرستان گلپایگان در سال جاری به ثبت رسید.

وی افزود: این واقف نیک اندیش یک باب منزل مسکونی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال را وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان ادامه داد: این واقف نیک اندیش این موقوفه را جهت اسکان روحانی مسجد ملازجان و یا صرف عواید حاصل از این موقوفه در راستای تامین هزینه های مسجد ملازجان وقف کرده است.

مسابقه دل نوشته ای به ستارگان کویر در بادرود برگزار می شود

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) بادرود مسابقه دل نوشته ای به ستارگان کویر برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی اظهار داشت: مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) مسابقه دل نوشته ای به ستارگان کویر را برگزار نماید.

وی افزود: این مسابقه برای عموم آزاد می باشد و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به نمایندگی اوقاف و امور خیریه بخش امامزاده ( بادرود ) و مرکز فرهنگی قرآنی این آستان مقدس ارسال نمایند.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بادرود ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۱بهمن ماه ۹۵ است و شرکت باید توجه کنند حداکثر متن برای شرکت در مسابقه یک برگه A4 می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی گفت: به ده نفر از آثار برگزیده این مسابقه جوایز نفیسی در مراسم ویژه گرامیداشت شهادت این امامزادگان جلیل القدر اهدا می شود ضمنا کلیه آثار ارسالی در آینده به صورت کتاب تهیه و در اختیار زائرین قرار داده می شود.