به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در همایش بزرگ پیشکسوتان، سفیران بهینه سازی مصرف برق که در سالن همایش‌های هلال احمر مازندران برگزار شد بر تکریم و حفظ حرمت سالمندان و پیشکسوتان تاکید کرد.

مهندس رضا غفاری گفت: احترام به بزرگان و سفید مویان در فرهنگ ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد تا جایی که پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید: برکت و خیر همراه بزرگترهای شماست و پیرمرد در خانه‌اش همانند پیامبر در میان امت است.

وی افزود: بررسی و تعمق همه جانبه در فرهنگ غنی ایران زمین و آموزه‌های دینی ما از گذشته تا به امروز بیانگر این واقعیت مهم است که تکریم و حفظ حرمت سالمندان و پیشکسوتان همواره به عنوان یک ارزش مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه بازنشستگی به عنوان فصلی دیگر از زندگی همه شاغلین همواره مورد توجه بوده، اظهار داشت: پرداختن به موضوع بازنشستگی و بررسی و یافتن راه حل‌های مناسب برای حل مشکلات آنان به نوعی تکریم این بزرگواران در خانواده و اجتماع و ترسیم چشم اندازی روشن، امیدوار کننده و عزت مندانه برای جامعه شاغلین ما می‌باشد.

 وی خاطرنشان کرد: ایام بازنشستگی حاصل تلاش، جدیت و استواری بواسطه انجام خدمات شایسته در بیش از ۳۰ سال از بهترین لحظات عمر همکاران می‌باشد، ایامی است به یاد ماندنی که خاطره سبز عشق ورزی به مردم و سازمان، تداعی کننده اراده قلبی برای پاک بودن و پاک زیستن است.

غفاری به نقش ارزنده پیشکسوتان صنعت توزیع برق مازندران در پایداری شبکه‌های توزیع و گذر از پیک تابستان اشاره کرد و یادآور شد: این صنعت بزرگ با زحمات شبانه روزی شما عزیزان مدیریت شده و بدست ما رسیده است یقیناً” در پایداری و استمرار آن هم می‌توانید نقش بسیار موثری داشته باشید.

وی از خانواده به عنوان با نفوذترین سرمشق یادگیری بیان و خاطر نشان کرد: خانواده به عنوان اولین نهاد اجتماعی یکی از مهمترین و بانفوذترین سرمشق‌های آموزشی و یادگیری و پذیرش الگوهای رفتاری افراد جامعه و بخصوص فرزندان می‌باشد.