به گزارش پایگاه خبری ربیع،این نسخه سبک شده چه ویژگی هایی دارد؟

نسخه سبک شبکه اجتماعی توییتر سال گذشته برای اولین بار در گوگل‌پلی معرفی شد اما اپلیکیشن آن فقط برای چند کشورمحدود  منتشر شد. اگرچه، چند ماه پس از انتشار اولیه هم این اپلیکیشن در دسترس افراد بیشتری قرار گرفت؛ باز هم برای همه امکان استفاده از آن وجود نداشت.

کشورهای تحت تاثیر این نسخه  کدامند؟

توییتر در شروع روز کاری سه‌شنبه خود اعلام کرده که به زودی قرار است ۲۱ کشور دیگر به لیست مناطقی اضافه شوند. کشورهایی  که Twitter Lite برای کاربران آن در دسترس است شامل این مواردند: آرژانتین، بلاروس، جمهوری دومینیکن، غنا، گواتمالا، هندوراس، هند، اردن، کنیا، لبنان، مراکش، نیکاراگوئه، پاراگوئه، رومانی، ترکیه، اوگاندا، اوکراین، اروگوئه، یمن و زیمباوه.

آیا این نسخه رایگان است؟

کاربران اندرویدی که در این کشورها زندگی می‌کنند می‌توانند نسخه مذکور را به صورت رایگان از گوگل پلی استور دانلود کنند. این نسخه بر خلاف نسخه اصلی اپ توییتر سریعتر است و از دیتای سیمکارت زیاد استفاده نمی‌کند.

پشتیبانی از اینترنت پر سرعت

این اپلیکیشن به شیوه ای  ساخته شده که با دو نسل اینترنت همراه قبلی یعنی ۲G و ۳G به راحتی کار می کند و نصب آن نیز فضای زیادی را از حافظه داخلی دستگاه نخواهد گرفت چرا که فقط ۳ مگابایت حجم دارد.

افزون بر این ها اگر کاربری تمایل به زیاد استفاده کردن از دیتای سیمکارت خود ندارد، می‌تواند حالت ذخیره دیتا را در Twitter Lite روشن کند تا فقط تصاویر و ویدئوهایی که می‌خواهد را دانلود کند.

نکاتی کلی برای استفاده ایمن از توییتر

 

پیش از اقدام به رسمی کردن اکانت توییتر، باید حساب کاربری‌تان را سر و سامان دهید. این یعنی باید موارد زیر را به‌دقت انجام دهید:

_یک شماره تلفن تایید شده در اکانت خود داشته باشد

_یک آدرس ایمیل تایید شده در اکانت خود داشته باشید

_بخش بیوگرافی اکانت خود را کامل کنید

_یک تصویر برای پروفایل خود ثبت کنید

_یک تصویر هدر برای پروفایل خود تنظیم کنید

_تاریخ تولد خود را ثبت کنید (مگر اینکه حساب کاربری شما مربوط به یک شرکت باشد)

_یک وب‌سایت در حساب کاربری خود ثبت کنید

_توییت‌های خود را به حالت عمومی درآورید.

اگر به طور معمول از حساب کاربری توییتر خود استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد اکانت شما تمام شرایط بالا را دارد. درهرحال اگر اکانت توییترتان از برخی گزینه‌های فوق بی‌بهره است، با مراجعه به بخش ویرایش پروفایل می‌توانید تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.