به گزارش پایگاه خبری ربیع،علی حاتمی فرد با بیان اینکه کاشت فاز دوم حاشیه بلوار کارگر  به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر خاکریزی سال قبل صورت گرفت، اظهار کرد: امسال هم ۲ هزار و ۵۰۰ متر دیگر خاکریزی شد و امسال بحث آبرسانی آن را با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در دستور کار است.

شهردار منطقه شش قم با بیان اینکه تولیدات ما در بحث گل فصلی در سه ماه نخست سال بیش از ۲۴ هزار گلدان بوده است، افزود: گل‌های پوششی بیش از ۴ هزار گلدان تولید شده و ۹ هزار و ۱۵۰ درختچه هم تولید شده است.

حاتمی فرد اظهار کرد: با توجه به گرمای شدید هوا شستشوی درختان در سطح منطقه صورت می‌گیرد که طی آن بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ اصله درخت شستشو  شده است و در حال سم‌پاشی برای مبارزه با آفت کنه هستیم که بیش از ۸ هزار ۷۰۰ اصله درخت سم‌پاشی شده است، درختان نارون هم یکماه قبل برای آفت سوسک سم‌پاشی شده‌اند.

وی گفت: کاشت نهال در ناحیه یک بالغ بر هزار و ۵۲۰ اصله صورت گرفته، در ناحیه دو ۴۱۴ اصله و در ناحیه سه نیز هزار و ۷۷۵ اصله کاشت شده که مجموعا بیش از ۳ هزار اصله نهال است.

شهردار منطقه شش قم گفت: قراردادی در خصوص مبلمان شهری داریم که اعتبارات لازم اختصاص یافته تا تکمیل امکانات بوستان‌ها، معابر، باغچه‌ها صورت پذیرد.