به گزارش پایگاه خبری ربیع، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان، با اشاره به اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان اصفهان، گفت: ۵۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در این طرح توقیف شدند.

  سرهنگ ستار خسروی،در حاشیه ارائه گزارش عملکرد قرارگاه اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان اصفهان در محل ستاد این فرماندهی، اظهار کرد: طرح ذوالفقار هفت این قرارگاه باهدف تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی به مدت پنج روز از هفتم تا ۱۲ بهمن‌ماه در سراسر استان اصفهان انجام گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه برای این مجموعه عملیات‌ها ۱۰۰ تیم عملیاتی به‌کارگیری شدند، گفت: این تیم‌ها ۱۵۰ نقطه را در سراسر استان تحت کنترل قرار دادند.

وی با اشاره به بازرسی شش هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو در طول اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: ۵۲ دستگاه از این خودروها حامل کالای قاچاق بودند که ۲۴ دستگاه آن کانتینر و کامیون هست که توقیف شدند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲۱ پرونده باارزش بالای ۱۰۰ میلیون تومان تشکیل شد، گفت: در این طرح، ۶۲ نفر از عاملان قاچاق دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان برآورد ارزش کالاهای قاچاق کشف‌شده در طرح ذوالفقار هفت را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: لوازم‌خانگی، اسباب‌بازی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم صنعتی، پارچه، البسه، کفش، مواد خوراکی، قطعات خودرو، لوازم‌آرایشی بهداشتی، مواد نیروزا، موتورسیکلت‌های سنگین، سوخت، چوب و زغال بلوط به ترتیب بیشترین نوع کالاهای قاچاق مکشوفه در این طرح بوده است.

انتهای پیام/۲۰۷