به گزارش پایگاه خبری ربیع، امروز خبری در مورد گوگل و دستیار صوتی گوگل منتشر شد که نشان می دهد که این شرکت تبلیغی با طرح فیلم « تنها در خانه » ساخته و معرفی کرده است.

تنها در خانه و دستیار صوتی گوگل

آیا شما فیلم تنها در خانه و کوین را به خاطر دارید؟ یکی از فیلم هایی که در خاطره همه ما مانده شخصیت کوین و دزدهای این فیلم است. حالا به نظر می رسد که تکنولوژی و به خصوص دستیار صوتی گوگل به کمک کوین مک آلیستر آمده تا بتواند به او در مواجه با دزدها کمک کند. کوین دیگر در این تبلیغ بزرگ شده و دیگر برای کارهای خود از دستیار صوتی گوگل استفاده می کند.تنها در خانه

داستان تبلیغ با دستیار صوتی گوگل

داستان این تبلیغ به این صورت شروع می شود که کوین از خواب بیدار می شود و دوباره خود را تنها در منزل پیدا می کند. قبل از اینکه کوین به خودش بیاید تمام اتفاقات روز و شب برنامه ریزی شده است. کوین با استفاده از گجت های Google Home Hub ، گوشی Pixel ۳ ، اسپیکر هوشمند Home mini ، دوربین امنیتی Nest Cam ، ترموستات هوشمند و وسایل دیگر هوشمند دستیار صوتی گوگل کارهای خود را در منزل پیگیری می کند. کوین در این تبلیغ تمام پروژه کوین را به راحتی اجرا می کند و خاطرات را برای ما دوستان زنده می کند.

اساسا گوگل با این تبلیغ توانسته نگاه تمام کاربران را به خود جلب کند و در کنار فضای تبلیغاتی ، خاطرات را برای تمام کاربران زنده کرده است. فکر کنیم تنها چیزی در این تبلیغ کم بود وجود بازیگران دزد این فیلم یعنی جو پِشی و کیران کالکین بود ولی خب ما هنوز سال آینده را هم در پیش داریم.