به گزارش پایگاه خبری ربیع،تصویر جدیدی که به تازگی توسط سایت‌های خبری منتشر شده است؛ تمامی ویژگی‌های سخت افزاری اسمارت فون OnePlus 6 را فاش می‌کند.

براساس اطلاعات موجود در این تصویر که به تازگی در دسترس قرار گرفته است؛ گوشی OnePlus 6 دارای تراشه هشت هسته‌ای و قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ است و قادر است سرعت ۲.۷ گیگاهرتز را فراهم آورد. مطابق با اطلاعاتی که پیش از این دسترس قرار گرفته بود این گوشی همچنین دارای یک نمایشگر ۶.۲۸ اینچی AMOLED با وضوح ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی است.

این تصویر همچنین مشخصات دوربین‌های اصلی و ثانویه این گوشی را هم فاش کرده است. طبق این اطلاعات دوربین دوگانه این گوشی توسط دو سنسور ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود که هردو دارای گشادگی دیافراگم f/1.7 هستند. دوربین ثانویه نیز از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با گشادگی f/2.0 بهره می‌برد تا OnePlus 6 یک محصول ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای تصاویر سلفی نیز باشد.

oneplus-6-2.jpg - 55.30 kB

شش گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، باتری با ظرفیت ۳۴۵۰ میلی آمپر ساعت، سیستم عامل اندروید ۸.۱، ضخامت ۷.۵ میلی متری و وزن ۱۷۵ گرمی از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی قدرتمند است که این تصویر به آن‌ها اشاره دارد. خبرهای در دسترس از این گوشی همچنین نشان می‌دهند که کمپانی سازنده قصد دارد نسخه‌های با ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از این گوشی را هم روانه بازار کند تا کاربران با نیازهای مختلف در خریداری و استفاده از این گوشی هوشمند محدودیتی نداشته باشند.

با توجه به مشترک بودن کمپانی سازنده این گوشی و گوشی Oppo R15، که چندی پیش عرضه شد، انتظار می‌رود ویژگی‌های ظاهری این دو محصول شباهت‌های زیادی با یکدیگر داشته باشند. براساس اطلاعات در دسترس گوشی OnePlus 6 همچون آیفون X دارای یک Notch در بالای خود است که سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دوربین سلفی و دیگر سنسورها را در خود جای داده است.

اما برخلاف کمپانی Vivo، وان پلاس همچون گذشته به استفاده از سنسورهای اثر انگشت مجزا علاقه‌مند است. تصاویری که تاکنون از گوشی OnePlus 6 منتشر شده نشان می‌دهد که سنسور اثر انگشت در پنل پشتی قرار گرفته است و همچنان خبری از سنسورهای اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر در این رده از محصولات نیست. گفته می‌شود مرغوب‌ترین نسخه از این اسمارت فون که دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است با قیمتی در حدود ۷۴۹ دلار روانه بازار خواهد شد.