به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حسین شیخ‌الاسلام با اشاره به اهمیت تقریب مذاهب به‌عنوان عاملی در راستانی قدرتمند سازی اسلام در جهان اظهار کرد: تقریب ابزاری مهم برای وحدت مسلمین و قدرتمند شدن مسلمانان در برابر مستکبرین است.

وی توحید را عاملی برای نزدیک شدن مسلمانان در جهان دانست و افزود: با توجه به مبانی دینی و اسلامی در راستای تقریب مذاهب می‌تواند در موضوعاتی همچون فلسطین راه گشا و چاره‌ساز باشد.

معاون امور بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب در ادامه تصریح کرد: این تقریب مذاهب می‌تواند باعث صدور انقلاب و ایجاد استقلال و آزادی برای جهان اسلام و عزتمندی امت اسلام باشد.

وی همچنین استقلال را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ۱۳ آبان نشان داده است که برای حفظ شعارهای اصیل انقلاب چون استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باید در برابر دشمنان مقاومت کرد و پایدار بر اصول و مبانی بود.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی پایداری را ابزاری مهم برای حفظ استقلال در برابر امریکا تشریح کرد و افزود: تحریم‌ها، کارشکنی و زورگویی‌های آمریکا در برابر انقلاب با پایداری قابل مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ سال است که ملت ایران بر دستاوردها و اصول انقلاب پایداری می‌ورزند گفت: حضور درصحنه مردم می‌تواند عزت ملت ایران را حفظ و انقلاب پابرهنگان علیه مستکبرین را ادامه و امتداد یابد.

انتهای پیام/