به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از تلاش خالصانه و مساعدت شرکت گاز استان اصفهان در برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان، با اهدای لوح تقدیر و تشکر نمود .

مهندس علوی، گفت: احترام به مقام شامخ شهید و تکریم خانواده‌های این ایثارگران جلوه‌ای از قدرشناسی مردم نسبت به آنهاست که تقویت این فرهنگ و تبیین آن در جامعه امری واجب و مهم به شمار می‌رود و دستگاه ها و مقامات دولتی و لشکری باید در این میان نقش سیاستگذاری و پشتیبانی داشته باشند.

وی، با اشاره افتخار به وجود ۱۰ شهید و۱۶۷ جانباز ایثارگر و آزاده درخانواده شرکت گاز استان اصفهان ،تصریح کرد: اگرچه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نباید به برگزاری کنگره‌ها و آئین‌های بزرگداشت خلاصه شود اما این برنامه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین این مهم برای نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در برگزاری آن اهتمام جدی به کار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، خاطر نشان ساخت: این شرکت طی سال های اخیر به مسئولیت های اجتماعی خود در هر حوزه ای بویژه، فرهنگ ایثار و فدا کاری توجه نموده و به لطف خداوند متعال در جهت اجرای برنامه های ملی و مذهبی اقدامات شایسته ای داشته است.