به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی بنیاد فردوسی، در شامگاه هفتم دی ماه ۱۳۹۷ بنیاد فردوسی با حضور هنرمندان بنام سینما و تاتر از نمایش طنز انتقادی «عشق من: حامد بهداد» در بام خانه موزه انتظامی تقدیر کرد.
در این آیین یاسر موحدفرد (دبیرکل بنیاد فردوسی) از شکرخدا گودرزی، کارگردان نمایش «عشق من: حامد بهداد» و خسرو احمدی و ایلیا منفرد (بازیگران تاتر) با حضور چهره‌های نامدار سینما و تاتر ایران، اسماعیل محرابی، سیاوش طهمورث، اصغر همت، علی اصغر نجات، منظر لشکری و الهام جعفرنژاد و با حضور چهره‌های فرهنگی، محمدعلی بهمنی (شاعر)، شهرام گیل آبادی (مدیرعامل خانه تاتر)، محسن سلیمانی (رئیس باغ موزه هنر ایرانی) و اسماعیل فلاح خیر (رییس فرهنگسرای ملل) در بام خانه موزه انتظامی تقدیر کرد.

گفتنی است بنیاد فردوسی از دو نمایش طنز اجتماعی خاک شیرین و بازیافتی‌ها در تماشاخانه سرو و پردیس تاتر شهرزاد هم تقدیر کرده است.

شایان ذکر است، یاسر موحدفرد (دبیرکل بنیاد فردوسی) در دو آیین جداگانه از دست اندرکاران نمایش طنز اجتماعی «خاک شیرین» بهار ارجمند، محمد بی‌ریا و محمدرضا آزادفر و بهزاد رحمتی (بازیگر)، علی برجی (کارگردان) و محمودرضا فراهانی (تهیه‌کننده) در تماشاخانه سرو تجلیل کرده است و همچنین از نمایش طنز اجتماعی بازیافتی‌ها به نویسندگی و کارگردانی رضا حیدری و بازیگران این نمایش امیر کربلایی‌زاده، نادر فلاح، الهام شعبانی، مهدی برومند و علی پویا قاسمی تقدیر شده است.

گفتنی است، بنیاد فردوسی به تازگی با دریافت مجوز رسمی پایگاه خبری شاهنامه و نشر ملی بنیاد فردوسی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تلاش دارد از هنرمندان بنام کشور تقدیر نماید و همه دوستداران فرهنگ و هنر ایران را به پشتیبانی از اثرهای هنری ایرانی ترغیب نماید.

 

 

انتهای پیام/