به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، تکریم خانواده های جانبازان وبزرگداشت سالروز ولادت پرچمدار کربلا  حضرت عباس (ع) را  از وظایف آحاد مردم به ویژه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی دانست و گفت: زندگی این یادگاران جنگ ۸ساله سراسر درس و آموزه است.

وی،افزود:جانبازان در دوران دفاع مقدس دلاورمردی و فداکاری زیادی کرده اند که در این دنیا با هیچ میزانی نمی توان ارزش آن را تعیین نمود.

مهندس علوی، افزود: باید در مکتب این عزیزان درس ایمان، ولایت مداری، ایثار، امانت داری و اخلاق آموخت  به راستی که این بزرگواران با اقتداء به اسوه تمام عیار ادب و وفا عباس بن علی (ع) نمونه عینی از ارزش های اخلاقی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،همچنین با تقدیر از جانبازانی که در شرکت گاز استان اصفهان مشغول خدمت رسانی به مردم می باشند گفت: گازرسانی به ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان و بویژه روستای های محروم، سنگری دیگر از فداکاری و خدمت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه یک سوم  جمعیت این شرکت به خانواده بزرگ شهدا وایثارگر اختصاص دارد، افزود: امروزه میدان جهاد و مبارزه ما عرصه تلاش و خدمت رسانی است و در نظام جمهوری اسلامی هر کس تلاش صادقانه داشته باشد و بتواند گره ای از کار خلق خدا و دولت باز کند در واقع مسیر جانبازان را پیموده است.

گفتنی است؛ در این جشن که با حضور جانبازان و خانواده محترم آنها برگزار شد از ۵ نفر از جانبازان و ایثارگران ۷۰ درصد جانبازی ، ۵ همسر جانباز متوفی و دو همسر شهید با اعطای هدیه تقدیربه عمل آمد.