به گزارش پایگاه خبری ربیع، سرپرست فرمانداری کاشان گفت: ساختار تفکری حاکم بر مجموعه مدیریتی شهرستان باید با هماهنگی و مساعدت همه دستگاه‌ها اصلاح و تلاش همه مسئولین به رفع مسائل و مشکلات معطوف شود.
محمدشریف زارعی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” اظهار داشت: بیش از یک دهه است که رهبر معظم انقلاب شعار سال را در حوزه اقتصاد نامگذاری می‌کنند و در طول سال در دیدار‌ها و جلسات مختلف بر این موضوع تاکید دارند که قفل تولید باید باز شود.
وی ادامه داد: پایه اصلی کشور بنیاد تولید و اقتصاد است و اگر اقتصاد یک کشور رونق بگیرید به یک ابر قدرت تبدیل خواهیم شد.
وی ادامه داد: متاسفانه مسئولین در دولت‌های مختلف اهمیت موضوع شعار سال را جدی نمی‌گرفتند و این مهم در حد حرف باقی می‌ماند.
سرپرست فرمانداری کاشان با اشاره به سهولت دریافت مجوز در برخی کشورها گفت: در این کشورها مجوز و امکاناتی که برای تولید کننده و سرمایه گذار وجود دارد در یک هفته یا شاید یک روز برای ایجاد یک واحد صنعتی و تولیدی حتی در کشورهای کوچک صادر می شود.
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان اظهار امیدواری کرد که دولت با عزم و اراده خود، باید یک دولت تسهیل گر باشد تا بتواند موانع را برداشته و شتاب دهنده اقدام کند و در بحث تولید مسائل و مشکلات رفع شود.
وی تصریح کرد: این درد آور است که سرمایه گذار برای تولید و صنعت داریم، اما برخی مسئولان برای رفع موانع و مشکلات اقدامی نمی کنند.

ابراهیم قربانی