به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز ، عزیزاله شهبازی استاندار البرز در حاشیه سفر به شهرستان ساوجبلاغ که همزمان با نهمین روز از دهه فجر انجام شد، اظهار داشت: مردم استان البرز همواره همراه و همسو انقلاب در حرکت بودند و تاریخ انقلاب از رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم البرز  پر است.

استاندار البرز تصریح کرد: بخش خصوصی و مردمی استان البرز در حوزه عمران و سازندگی پیش قدم هستند و استان البرز به یک الگو و برند در کشور تبدیل شده است که در حال طی کردن سریع مسیر پیشرفت و آبادی است.

وی یادآور شد: توسعه روستاها و علم و دانش در کشور نشان دهنده موفقیت‌ها و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی است و امیدوارم که مردم ما با همین سرعت طوفانی در رشد و شکوفایی همه‌جانبه کشور حرکت کنند تا به تحقق تمامی شعارها و اهداف انقلاب دست پیدا کنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه با احیای جایگاه فرمانداران به آن‌ها اختیار داده‌شده که با تمرکز و جدیت بیشتری نسبت به تسهیل در امور مردم و تصمیم‌گیری‌های به‌موقع اقدام کنند. فرمانداران با تشکیل کارگروه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، احیای واحدهای نیمه فعال و غیرفعال را با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌کنندو البته نظارت کافی بر امور آن‌ها نیز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ف