به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت‌السلام والمسلمین احد آزادی‌خواه امروز ، در رابطه با لغو سخنرانی یک شخصیت کشوری در روز ۲۲ بهمن در مرکز استان البرز و اعتراض تعداد زیادی از نمایندگان مجلس به این موضوع، اظهار داشت: موضوع تعیین سخنران برای شهرستان کرج ربطی به سایر نمایندگان ندارد و این مسئله در تمامی استان‌ها توسط شورای هماهنگی تبلیغاتی اسلامی و با هماهنگی نماینده ولی فقیه انجام می‌شود.
وی افزود: ممکن است مصلحت‌هایی مدنظر نماینده ولی فقیه قرارگیرد که برخی دیگر آن زوایا را درک نکرده باشند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز با نگاهی جهادی در رکاب ولی‌فقیه حرکت می‌کنند و یکی از شخصیت‌های برجسته و محبوب هستند.

وی با اشاره به وجود ارتباط عمیق میان مردم استان و نماینده ولی‌فقیه در البرز، اضافه کرد: این شخصیت در موضع گیری‌های سیاسی و انقلابی جدی خود ادامه دهنده راه جد خویش است؛ مردم نیز همراه و همسو با نماینده ولی‌فقیه رفتار می‌کنند و باید این ارتباط وسیع تقویت شود و در موضع گیری‌ها نظر ایشان مورد توجه مسؤولین قرار بگیرد.

آزادی‌خواه ادامه داد: این نوع موضوعات را باید با نگاهی تعاملی پیش‌برد و مصالح ملت را مدنظر قرار داد در حالی که عده ای می خواهند اختلاف افکنی و آشوب به پا کنند.

انتهای پیام/ف