به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمد امین بزازی پور فرشی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: نظارت بر روند ساخت ‌و ساز واحدهای صنعتی و تعیین مهلت قانونی برای ساخت‌‌و‌ساز از سوء استفاده برخی افراد در فضای شهرک‌های صنعتی استان جلوگیری می کند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز اظهار کرد: تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فسخ و آزادسازی آن‌ها از برنامه‌های مهم شرکت است که با جدیت پیگیری می شود و واگذاری اراضی راکد به متقاضیان دیگر به روند ساخت ‌و ساز و اجرای طرح‌های صنعتی سرعت می بخشد.

وی بیان کرد: براساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و با هدف انجام تعهدات طرفین قرارداد، پس از دو مرحله ارسال اخطاریه و تجدید مهلت، نسبت به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فعال کردن اراضی غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نشست هیأت حل اختلاف و داوری اقدام می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خاطرنشان کرد: عدم دریافت پروانه ساختمانی و پروانه پایان کار، بدهی مالی، حق شارژ و گاز، انقضاء اعتبار یا ابطال جواز تأسیس، منعقد نشدن قرارداد و تحویل از جمله تخلفات طرفین قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شمار می رود که در جلسات هیأت حل‌اختلاف و داوری بررسی می‌شود.

انتهای پیام/م/۱۱۰۵/س/۱