به گزارش پایگاه خبری ربیع، شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری نشست با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان شهری و استانی در مورد گذر آقانجفی و مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان، گفت: امیدوارم نتیجه این نشست، بهره مندی مناسب از سالن مرکز همایش‌های بین المللی و تصمیم خوب در مورد گذر آقا نوراله نجفی با توجه به منافع شهری و میراث تاریخی باشد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در گفت و گوی زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» اظهار کرد: همچنین روز گذشته وزیر راه و شهرسازی بازدیدی از گذر آقا نوراله نجفی و مرکز همایش‌های بین المللی شهر اصفهان داشت و در جلسه‌ای که با حضور استاندار اصفهان و برخی مسئولان در محل پروژه مرکز همایش‌ها برگزار شد، مباحث خوبی در خصوص پروژه‌های شهری و پیشرفت‌های صورت گرفته و گره‌هایی که باید با کمک همه باز شود، مطرح شد.

وی افزود: امیدوارم نتیجه این نشست، بهره مندی مناسب از سالن مرکز همایش‌های بین المللی و تصمیم خوب در مورد گذر آقا نوراله نجفی با توجه به منافع شهری و میراث تاریخی باشد. همچنین با توجه به مباحث مطرح شده انتظار داریم در رابطه با رینگ چهارم شهر و ادامه خط دوم متروی اصفهان اتفاقات خوبی در شهر رخ دهد.