به گزارش پایگاه خبری ربیع، همان طور که می دانید، گوشی ذن فون ۵ به تازگی منتشر شده و این در حالی است که بر اساس اخبار جدید، مدیران ایسوس در حال آماده سازی برای معرفی یک گوشی هوشمند میان رده به نام ذن فون مکس پرو M1 هستند که قرار است به زودی معرفی شود، اما هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت افزاری و قیمت آن منتشر نشده است (ذنفون ۵ ایسوس با طراحی مشابه آیفون ۱۰ به صورت رسمی معرفی شد).

ایوان بلس شخصیت مشهور در زمینه افشای تصاویر یا اطلاعات دستگاه های مختلف را مسلما می شناسید. وی امروز دو تصویر از ذن فون مکس پرو M1 را در رسانه های خبری منتشر کرد. در این عکس ها شاهد دو رنگ سرمه ای و نقره ای این گوشی هستیم که برخی مشخصات آن را نیز به ما یادآور می شود.

طبق اطلاعاتی که Evan Blass در اختیار گذاشته، اسمارت فون ZenFone Max Pro M1 از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۶، چهار گیگابایت رم و درگاه میکرو اس دی بهره برده و در کنار آنها، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان را نیز داراست.

ذن فون مکس پرو M1

در تصاویر منتشر شده از ذن فون مکس پرو M1 توسط ایوان بلس، شاهد دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت در پشت بدنه هستیم و پیش بینی می شود که این گوشی از سیستم عامل خالص اندروید استفاده کند و به این ترتیب، بسیاری از مواردی که به صورت پیش فرض روی تلفن های هوشمند این برند نصب می شد را دیگر شاهد نخواهیم بود.

طبق اخبار قبل که به اطلاع شما رساندیم، تاریخ معرفی این اسمارت فون ۲۳ آوریل (یعنی امروز) عنوان شده بود و این در حالی است که تا به این لحظه، اطلاعیه ای در مورد برگزاری رویداد توسط برند ایسوس منتشر نشده است (مشخصات ذن فون مکس پرو M1 فاش شد؛ دوربین اصلی دوگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری).