به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان از دو ماه گذشته برنامه‌ریزی برای روزهای پایانی سال و فعالیت برای متناسب‌سازی شهر برای ایام نوروز را آغاز کرده تا شهر اصفهان چهره‌ای زیبا در این ایام برای شهروندان و مسافران داشته باشد.

وی با بیان این که شهرداری از ابتدای اسفندماه به مباحث آماده‌سازی شهر ورود پیدا کرده است، افزود: از شهروندان نیز انتظار داریم کمک کنند تا نازیبایی‌ها و آلودگی‌های سطح شهر پاک‌سازی شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان این که در ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان فعالیت‌های زیادی پیش بینی شده است، ادامه داد: از آن جمله برنامه‌ریزی شده تا زیباسازی میادین و معابر، رنگ‌آمیزی جداول، المان‌ها، نرده‌ها، مبلمان شهری و گل‌آرایی سطح شهر و کاشت انواع گل در میادین و چهارراه‌ها و محورهای ورودی شهر، توجه به ارتقای بهداشت و پاک‌سازی معابر شهر از وجود هرگونه آلودگی است تا در قالب فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان بیش از ۱۰ کمیته اصلی و ۱۵ کمیته فرعی در مناطق ۱۵ گانه تشکیل و شرح وظایف و فعالیت‌های آن‌ها ابلاغ شده است البته در این راستا نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها برای مباحث ترافیکی و اسکان مسافران داریم.

امیری گفت: مدیریت شهری تمام مسائل مربوط به خدمات سفر را پیگیری می‌کند، اما سایر دستگاه‌ها نیز باید به وظایف خود عمل کنند.