به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، ایوب دهقان‌کار سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران، به برنامه‌های روز مقاومت اشاره کرد وگفت: برنامه‌های ویژه فرهنگ  مقاومت در نمایشگاه کتاب تهران پیش از نمایشگاه مورد توجه بود و در حال حاضر از امروز جمعه ۶ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. جشن مقاومت از ساعت ۱۴ آغاز شده و رئیس نمایشگاه کتاب یعنی محسن جوادی در آن سخنرانی خواهد کرد.

دهقان‌کار گفت: صلاح‌زواوی سفیر فلسطین در تهران از دیگر سخنرانان این مراسم است.در ادامه ما در بخش اول موسیقی مقاومت را به خوانند آقای توسلی خواهیم داشت و در ادامه به تقدیر از خانواده شهدای مقاومت در ایران، افغانستان، عراق، لبنان و فلسطین می‌پردازیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: رونمایی از پوستر جایزه جهانی فلسطین و سخنرانی دکتر محسن پرویز دبیر این جایزه به همراه آقای طراد حماده از بخش‌های دیگر ویژه برنامه فرهنگ مقاومت است. ما همچنین امروز نشست تخصصی نقش ادبیات در توسعه فرهنگ مقاومت اسلامی را نیز خواهیم داشت.

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران به نشست رسانه‌ای جایزه جهانی فلسطین اشاره کرد و گفت: این نشست نیز امروز برگزار خواهد شد، همچنین شب شاعران مقاومت که شامل گفت وگو و هم اندیشی حرفه‌ای فعالان این حوزه است با حضور ناشران و فعالان ایرانی در حوزه مقاومت اسلامی برگزار می‌شود. در این بخش ۳۰ نفر از ناشران با حضور قائم مقام نمایشگاه نشست مفصلی خواهند داشت.

وی ضمن تشریح برنامه‌های نشست تخصصی نقش ادبیات در توسعه فرهنگ مقاومت اسلامی گفت: این برنامه در سرای اهل قلم با حضور علیرضا غزه، محسن پرویز، طراد حماده،دورسوناوغلو، بدیع الصقور و الیتکین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/