به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در کرج، حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم‌الله سیزدهم آبان که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: برگزاری راهپیمایی روز دانش‌آموز باید با شرایط جدید و ویژه ای برگزار شود.
وی افزود: ۱۳ آبان سا‌ل‌جاری با روز تعطیل مصادف نشده است از همین‌رو با شرایط ترافیکی و محدودیت در تردد مواجه خواهیم شد که باید با برنامه‌ریزی دقیق شرایط را کنترل کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: می‌توانیم در این برهه از زمان از مساجد برای کمک استفاده کنیم چرا که ظرفیت مساجد در مسائل فرهنگی بسیار بالا است و ما قادر به بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها هستیم.
روحی‌یزدی با تأکید بر اینکه باید ۱۳ آبان امسال از سال گذشته باشکوه‌تر برگزار شود، اضافه کرد: بدون شک این اقتدار با به کارگیری توانایی همه ادارات و ارگان‌ها میسر خواهد بود و اتحاد در این میان بسیار حائز اهمیت است.
وی از تغییر مسیر راهپمایی سال‌جاری در روز ۱۳ آبان خبر داد و یادآور شد: با هدف ارتقاء و افزایش جمعیت شرکت‌کنندگان مسیر حرکت را از میدان شهدا تا مصلی کرج انتخاب خواهیم کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه زمان این برنامه ۹ تا ۱۱ صبح است، اظهار کرد:  فضای سخنرانی خارج از محیط مصلی خواهد بود و از شهرداری انتظار می‌رود برای محیط سازی و نصب بنر تلاش مضاعف داشته باشد.
روحی‌یزدی ادامه داد: از ظرفیت اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی برای حضور مردم و انتقال آن‌ها به مسیر راهپیمایی استفاده خواهیم کرد و تمامی برنامه‌های تدارک دیده شده در کمیته ویژه بررسی خواهد شد.
وی این جشن را چهلمین جشن ۱۳آبان انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: در نظر داریم این برنامه به صورت زنده در صدا و سیما پخش شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای تدابیر امنیتی و کنترل مسیرها اقدامات لازم انجام شده است و پلیس‌راهور نیز همچون گذشته همراه این ویژه برنامه خواهد بود.
انتهای پیام/۳۳۹۳