به گزارش پایگاه خبری ربیع،امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ترفندهای تکنولوژی در سال ۲۰۱۹ بپردازیم که می تواند به شما در سال جدید کمک کند.

به سال ۲۰۱۹ خوش آمدید. اگر شما مانند دیگر افراد هستید که دوست دارید در سال جدید کارهای خود را بهتر از قبل پیگیری کنید ، این مقاله می تواند به شما در این موضوع کمک کند. خیلی از افراد قوانینی مانند یک رژیم غذایی مناسب یا باشگاه رفتن را تعیین می کنند که می توانند همگی انگیزشی باشد. حالا در مورد دنیای تکنولوژی چی؟ آیا باید برای این بخش هم قوانینی تازه داشت یا خیر؟ امروز در این مقاله می خواهیم تعدادی از این قوانین را به شما معرفی کنیم:

ترفندهای تکنولوژی: پوشه ورودی را خود را بررسی کنید

شما در روز چند وقت ایمیل خود را بررسی می کنید؟ جواب می تواند خیلی باشد. حالا می توانیم امسال قانونی در این زمینه داشته باشیم که پوشه ورودی ایمیل های خود را خلوت کنیم. اگر در خیلی از خبرگزاری ها اشتراک دارید بهتر است آنها را دوباره بررسی کنید و تعدادی از آنها را لغو اشتراک کنید. قطعا این موضوع می تواند برای شما دوستان بهتر باشد.

ترفندهای تکنولوژی: در فضای آنلاین خوب تر رفتار کنیم

همه ما می دانیم که فضای مجازی و آنلاین دارای بخش های خوب و بد بسیاری است اما سوالی که پیش می آید این است که آیا شما هم جزئی از این فضایی نادرست هستید یا خیر؟ شاید خیلی افراد در این فضا رفتار مناسبی نداشته باشند ولی یکی از قوانین امسال شما می تواند این باشد که در فضای آنلاین بهتر از قبل برخورد کنید.

ترفندهای تکنولوژی : گوشی خود را چند دقیقه ای کنار بگذارید

اگر در صف قرار می گیرید ، زمانی که غذا می خورید یا زمانی که کاری که انجام می دهید از گوشی خود استفاده می کنید بهتر است که گوشی خود را کنار بگذارید و از فضای آنلاین کمی دور شوید. این موضوع می تواند به سلامت شما نیز کمک شایانی کند.ترفندهای تکنولوژی: پوشه ورودی را خود را بررسی کنید

ترفندهای تکنولوژی : قدر گوشی که دارید را بدانید

شاید شما هم اکنون از گوشی های مختلفی استفاده کنید و در ذهن شما این موضوع شکل بگیرد که ای کاش از گوشی با مدل موردنظر خود استفاده کنید. انی موضوع را به شما بگوییم که بهتر است قدر گوشی که دارید را بدانید و همیشه از آنها به خوبی استفاده کنید. این می تواند از قوانین جدید باشد که شما می توانید در سال جدید از آن بهره ببرید.

ترفندهای تکنولوژی: زمانی که سوار خودرو خود هستید هوشیارتر برخورد کنید

خیلی از سوانح جاده ای بر اثر استفاده بیش از حد از تلفن همراه رخ می دهد و خیلی از راننده سر همین موضوع دچار مشکل می شوند. یکی از قوانینی که امسال می تواند خیلی به سلامت و زندگی شما کمک کند این است که زمانی که در خودرو خود هستید اصلا از تلفن هوشمند خود استفاده کنید تا سلامت خود و دیگران را به خطر نیندازید.