به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از “ورزش سه”، رشفورد در طول چند سال گذشته با حواشی زیادی در منچستریونایتد روبرو بوده و شرایط سختی را در این تیم تجربه کرده است اما هواداران این تیم امیدوار بودند که در این فصل بار دیگر به همان مهاجم گلزن و درخشانی که در گذشته بود تبدیل شود و روزهای خوبی را برای آنها رقم بزند.

او عملکرد نسبتا قابل قبولی هم از ابتدای فصل جاری داشته اما خط خوردن او از ترکیب یونایتد در جریان تساوی ۰-۰ برابر کریستال پالاس بسیاری از هواداران یونایتد را شوکه کرد. او در ۳۰ دقیقه پایانی وارد زمین شد و نتوانست کمکی به بهبود شرایط تیمش و باز کردن دروازه حریف کند.

اسکولز در گفت‌وگو با اسکای درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت: «یونایتد در خط حمله و در زمینه مهاجمانش مشکل دارد، درست است؟ آنها امسال برای گلزنی مشکل داشته‌اند و تنها ۵ گل به ثمر رساندند که در این میان سه گل برابر ساوتهمپتون به ثمر رسیده است. همین به شما نشان می‌دهد که شاید مهاجمان به اندازه کافی خوب نیستند.

این که رشفورد در بازی این هفته بیرون گذاشته شد مشخص است که اشتباهی از او رخ داده است. او برای مدتی طولانی گل نزده بود و ناگهان توانست در دو بازی سه گل بزند و از ترکیب خط خورد؟ اریک تن‌هاخ گفت که دلیل خاصی نداشته اما لطفی در حق من کنید و حقیقت را بگویید!»