به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در کرج، سردار عباسعلی محمدیان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی استان البرز برگزار شد، گفت: ایران اسلامی با همدلی مردم و توان نیروهای مسلح خود موفق شده است در سطح دنیا منحصربه فرد و زبانزد عمل کند.

وی افزود: با تحقق امنیت است که احساس آرامش در جامعه به‌وجود می‌آید و نیروهای انتظامی و نظامی کشور به عنوان فرزندان خلف این ملت حافظ تمام ارکان و بخشهای میهن خود خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان البرز شعار هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را، پلیس مقتدر و امین اعلام کرد و گفت: برخورد مقتدرانه با مجرمان و خدمت صادقانه به مردم، کمک کرده است تا محبوبیت پلیس در جامعه افزایش یابد.

محمدیان با بیان اینکه در هفته نیروی انتظامی بخشی از اقدامات و عملکرد درخشان پلیس استان البرز را به سمع و نظر مردم خواهیم رساند اظهار کرد: برنامه های مختلفی در این هفته برگزار خواهد شد تا همگان با شرح وظایف خادمان خود آشنا شوند.

وی در پایان تأکید کرد: تحقق امنیت امروز کشور حاصل اقدامات نیروهای نظامی و امنیتی است و ایران با همدلی مردم و توان بالای نیروهای مسلح خود توانسته است به اقتداری زبانزد در سطح دنیا دست پیدا کند.

انتهای پیام/۳۳۹۳