به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  حجت الاسلام داوود نمازی در نشست شورای اداری خراسان شمالی خطاب به مدیران اظهار کرد: خراسان شمالی به غیر از مجموعه شورای اداری مدیر دیگری ندارد و اینک که ۲ سال دیگر برای شما فرصت مانده خدمت کنید زیرا مسئولیت هم می‌تواند باعث عزت و یا ذلت ما شود.

وی کمک به مردم را بالاترین عمل خیر در شرایط فعلی کشور دانست و افزود: ما در جنگ اقتصادی هستیم و هدف دشمن به زانو درآوردن ماست که موفق نشده اند، اما آن‌ها باز هم بیکار نمی‌نشینند.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با بیان این که کشوری که ما را تحریم دارویی می‌کند نباید ادعای مذاکره داشته باشد خاطرنشان کرد: آن‌ها یک تروریسم اقتصادی هستند و با مردم ما دشمنی دارند.

وی در ادامه افزود: وقتی بودجه‌ای به استان اختصاص داده می‌شود و شش ماه برای جذب آن فرصت دارید اگر پولی برگشت بخورد این یک خیانت است زیرا در این شرایط دولت بودجه خوبی را در اختیار شما قرار داده.

نمازی در ادامه به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه اشاره کرد و بیان داشت: مخاطب سخنان رهبری فقط ائمه جمعه نبودند بلکه تمام کسانی اند که در کشور تریبونی دارند.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام است که باید جلو این هجمه را همه افراد با تمام تفکرات سیاسی بگیرند زیرا ما زیر پرچم نظامی واحد زندگی می‌کنیم.

مشاور رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مدیران و تریبون دار‌ها با عمل و گفتار باید به مردم امید دهند.

وی تحریم وزیر امور خارجه ایران را آخرین حربه دشمن خواند و افزود: پس از این اتفاق خود سردار کشور، قاسم سلیمانی به دیدار ظریف می‌رود، اما عده‌ای هستند که باز به ظریف حمله می‌کنند که این عمل از بی تدبیری است.

در پایان این جلسه حجت الاسلام نوری، امام جمعه موقت بجنورد به عنوان مشاور استاندار خراسان شمالی در امور روحانیت معرفی شد.

انتهای پیام/