به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید مهدی مجدالا شرافی گفت : در راستای بهره گیری از پیشرفت های روز دنیا در عرصه فناوری اطلاعات و با عنایت به ضرورت  دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز در هنگام وقوع حوادث  هدف از بهره گیری از این سامانه را مدیریت، نظارت، هدایت و کنترل خودروهای امدادی در مأموریت های محوله و نیز تلاش برای ارتقاء کیفی خدمات رسانی به شهروندان در مواقع بروز سوانح اعلام کرد.

مجدالا شرافی خاطرنشان کرد: با نصب و راه اندازی این دستگاهها از این پس مدیریت خودروهای امدادی و عملیاتی سازمان به شکلی مکانیزه انجام و هدایت ناوگان مذکور در مأموریت های روزانه نظام مند ، و در مسیرهای حرکتی منتهی به محل سانحه و حریق، عوامل امدادی در کم ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه مشکل هدایت خواهند شد.

مدیر عامل سازمان اضافه نمود نمود:  مبلغ هشتاد میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان جهت نصب و راه اندازی  سامانه مذکور هزینه شده است .

وی همکاری و مشارکت  شهروندان را در کاهش زمان رسیدن  آتش نشانان به محل حوادث موثر دانست و افزود : با توجه به توسعه آموزش های ایمنی به مردم در چند ساله اخیر، همکاری مطلوبی را از سوی شهروندان با مامورین سازمان شاهدیم ، همچنین با برگزاری  مانورهای عملیاتی فرضی توانسته ایم راه عبور ایمن را برای خودروهای امدادی فراهم کنیم.

انتهای پیام/