به گزارش پایگاه خبری ربیع، طرح زمستانه راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین روز جمعه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

 وزیر راه و شهرسازی در این مراسم اظهار کرد: راهداری شغلی عاشقانه و مظلومانه است که نزد خداوند اجر عظیمی دارد، شما راهداران جانتان را هدیه می کنید تا جان مردم سالم بماند.

وی افزود: در هفته حمل و نقل باید بهترین ها را به جامعه حمل و نقل و رانندگان ناوگان زمینی هدیه کنیم کسانی که در ایمن سازی جاده ها تلاش می کنند. اسلامی بیان کرد: ارتقای خدمت رسانی و ایمن سازی جاده ها رسالت ماست با بهسازی مستمر جاده ها به فکر خدمت رسانی هستیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه باید طرح های ایمن سازی را در جاده ها با جدیت ادامه دهیم، تصریح کرد: امروز ایمن سازی آزاد راه قزوین به تهران تکمیل شد و این طرح در تامین سلامت مردم و کاهش سوانح بسیار موثر است.

وی یادآور شد: تجهیز راهدارخانه ها در دستور وزارت است و در این راستا امروز ۱۰۰ دستگاه خودروی جدید به ناوگان کشور اضافه شد. اسلامی اظهار کرد: در رورهای آینده شاهد عقد قراردادهای جدید در حوزه حمل و نقل خواهیم بود و قراردادهایی که منعقد شده صنایع داخلی را تقویت خواهد کرد و به اشتغال کمک می کند.

 وی ادامه داد: در حوزه مسکن و حمل و نقل جدی هستیم و با سیاست های جدید بدنبال رونق تولید و اشتغال خواهیم بود.

گفتنی است در این بازدید عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه وشهر سازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، استاندار قزوین و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین حضور داشتند.