به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، محمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارکرد: با توجه به تمایل برخی از شهروندان جهت شارژ اصفهان کارت در ازای تحویل پسماندهای خشک و انجام این رویه در سنوات قبل، در راستای جلب مشارکت بیشتر شهروندان و همچنین ایجاد رضایت در آن­ها، کلیه ایستگاه­های شهر اصفهان به دستگاه­های جدید شارژ اصفهان کارت مجهز شده است.

وی ادامه داد: دستگاه­‌های جدید نسبت به مدل های قدیمی که در گذشته در ایستگاه­‌ها موجود بود، کارآمدتر شده و ضمن قابلیت اتصال به اینترنت، دارای سرعت بالاتر و کارایی بیشتری است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در خصوص نرخ شارژ اصفهان کارت در ازای پسماند خشک تحویلی، تصریح کرد:  از ابتدای دی ماه سال جاری شهروندان در ازای تحویل هر کیلوگرم پسماند خشک می‌­توانند ۳۵۰ تومان اصفهان کارت خود را شارژ کنند.

وی با اشاره به ارائه آموزش ­های لازم در این زمینه، به متصدیان ایستگاه ­های بازیافت افزود: در این راستا جلسه­ ای با حضور معاون اجرایی شرکت اصفهان کارت و متصدیان ایستگاه ­های بازیافت برگزار شد تا نحوه کار با دستگاه و شارژ اصفهان کارت شهروندان به آن­ها آموزش داده شود.

صادقی تاکید کرد: این دوره طی دو روز برای متصدیان ایستگاه­‌های بازیافت در دو بخش شرقی و غربی شهر اصفهان برگزار شده و پس از آن شهروندان می توانند با شارژ اصفهان کارت خود در ازای تحویل پسماند خشک، از این کارت برای مواردی مانند اتوبوس، مترو، پارکینگ­‌ها و سایر اماکن عمومی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ۷۴ ایستگاه بازیافت شهر صاحب دستگاه‌های جدید شارژ اصفهان کارت شدند و از این به بعد همه شهروندان می‌­توانند به جای دریافت اقلام هدیه، کارت خود را برای کاربردهای مختلف، شارژ کنند.