به گزارش پایگاه خبری ربیع،نشست شورای اداری استان قم با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، بهرام سرمست استاندار قم، مدیران و مسئولان استان در تالار معصومیه در حالی برگزار شد که از دستگاه‌های  موفق استان در نمایشگاه هفته دولت  تجلیل شد.

در این نشست از سازمان جهاد کشاورزی به‌عنوان سازمان ممتاز و موفق استان در نمایشگاه هفته دولت با عنوان «شکوه چهل‌ساله در قم» با اهدا هدایایی تجلیل به عمل آمد.

وزیر امور خارجه و استاندار قم از سازمان جهاد کشاورزی استان قم در راستای فعالیت مطلوب در جهت ارائه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب به مردم، فعالیت این سازمان در نمایشگاه هفته دولت را به‌عنوان دستگاه‌ ممتاز در نمایشگاه «شکوه چهل‌ساله در قم» معرفی کرده و از مدیران سازمان تقدیر شد.

در این مراسم  مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم به‌عنوان نماینده سازمان جهاد کشاورزی استان قم لوح تقدیر و تندیس دستگاه ممتاز را دریافت کرد.

قابل ذکر است غرفه‌های سازمان جهاد کشاورزی، صنعت آب و برق، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، مدیریت حج و زیارت، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل زندان‌ها و شرکت مخابرات به عنوان غرفه‌های ممتاز نمایشگاه شکوه چهل ساله در قم معرفی شدند.

همچنین، غرفه‌های مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم، اداره کل آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، اداره کل راه آهن، شهرداری، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان غرفه‌های برتر نمایشگاه شکوه چهل ساله در قم مورد تجلیل قرار گرفتند.

نمایشگاه «شکوه چهل‌ساله در قم» به مدت ۵  روز در ایام‌الله دهه فجر در مصلی قدس با حضور هم دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان برپا بود.