به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازسازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مهدی تمیزی با بیان اینکه در سال ۹۷ بیش از ۲۰ قطعه اثر هنری و بین المللی به موزه هنرهای معاصر اصفهان اهدا شده است، اظهار کرد: موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، نقشه راه خود را برای پربار کردن گنجینه به این سو برده که بتواند آثار هنرمندان معاصر بین المللی و محلی را جمع آوری کند چون موزه‌ها با آثار اهدایی پربار می‌شوند.

وی ادامه داد: اثر “رقصی چنین میانه میدانم آرزوست” متعلق به هنرمند نامدار آلمانی اوکر در حوزه چاپ دستی است که در اسفند ۹۷ به موزه هنرهای معاصر اهدا شد و در قالب نمایشگاه “کُرنش به حافظ” همه روزه در ایام نوروز و تا ۲۳ فروردین مورد بازدید شهروندان قرار می گیرد.
مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان افزود: نمونه انسان هشت و نیم سانتی متری در سال ۱۹۷۱ ساخته شده و با آپولو ۱۵ یک نسخه از آن بر روی کره ماه قرار گرفته، این اثر بسیار ساده است و هیچ رنگ و جنسیتی ندارد در واقع نماینده گونه خاصی از انسان نیست.
تمیزی ادامه داد: ادیشن شماره ۱۷ این انسان توسط شرکت بین المللی فرهنگ و هنر به موزه هنرهای معاصر اصفهان اهدا شد که به زودی برای تماشای عموم آماده خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: برنامه “تجربه چاپ دستی در خیابان و گراورهایی از اصفهان” از دیگر برنامه های ویژه نوروز موزه هنرهای معاصر است که از ۴ تا ۱۶ فروردین از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۱۹ در ورودی موزه هنرهای معاصر اصفهان اجرا می شود.