به گزارش پایگاه خبری ربیع،  شرکت سایپایدک با توجه به حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی و حجم بالای تردد زائران، طرح ارائه خدمات ویژه به زائران سید الشهدا (ع) را به مناسبت ایام اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به مرزهای غرب و جنوب غرب کشور اجرا خواهد کرد.

شرکت سایپایدک با توجه به حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی و حجم بالای تردد زائران، طرح ارائه خدمات ویژه به زائران سید الشهدا (ع) را به مناسبت ایام اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به مرزهای غرب و جنوب غرب کشور اجرا خواهد کرد.

این طرح از ۱ تا ۱۲ آبان به مدت ۱۲ روز در جاده‌ها و مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه اجرا خواهد شد و بر اساس آن تمامی نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا در استان های کرمانشاه، ‌ایلام و خوزستان با امکانات و تجهیزات کامل آماده خدمت رسانی به زائران و مشتریان محصولات گروه سایپا خواهند بود.

شرکت سایپایدک برنامه‌ریزی اجرای این طرح را از چند ماه قبل آغاز کرده و آمادگی کامل و جامعی برای اجرای این طرح پیش بینی می شود. در این راستا و به منظور سرعت بخشی به خدمت رسانی، پیش بینی نیروی انسانی مورد نیاز انجام شده است به طوریکه نیروهای عملیاتی و تعمیراتی از سایر نقاط کشور به این نمایندگی‌ها اعزام خواهند شد و پیش بینی می شود در این ایام، زائرین در کوتاهترین زمان موفق به دریافت خدمات مطلوب و رضایتبخش از نمایندگی های منتخب و پایگاه های امدادی شوند.

با توجه به پیش‌بینی سفر تعداد زیادی از هموطنان با خودروهای شخصی در این ایام، شرکت امداد خودرو سایپا نیز با برپایی پایگاه‌های روزانه و شبانه‌روزی به ارائه خدمات امدادی به زائرین خواهد پرداخت. همچنین خودروهای امدادی در مسیرهای منتهی به مرزهای چزابه، شلمچه و مهران مستقر خواهند شد.

همچنین این گروه خودورسازی در این راستا اعلام کرده است آمادگی دارد به منظور اطمینان هموطنان از وضعیت خودرو خود قبل از آغاز سفر، به بازدید فنی خودرو ها در نمایندگی‌های مجازگروه خودروسازی سایپا اقدام کند و شماره ۰۹۶۵۵۰ را به منظور دریافت خدمات امدادی در اختیار هموطنان قرار داده است.

به نظر می رسد سایپایدک و امداد خودرو تمام توان خود را به کار برده اند تا زائرین، سفری ایمن و بدون دغدغه داشته و با اطمینان خاطر و رضایتمندی از خدمات ارائه شده، سفر خود را به پایان رسانند.