پیشخوان » تولیدی » فرهنگ و هنر » نجمه کریمیان
کد خبر : 1025636
چهارشنبه - 19 بهمن 1401 - 14:34
به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛

تا پای جان برای حفظ انقلاب می ایستیم

انقلاب اسلامی ایران با هدایت حضرت امام خمینی (ره) و با ریخته شدن خون سرخ شهدا و همراهی مردمی که از جور ظلم و ستم شاهنشاهی پناهی نداشتند به پیروزی رسید.این انقلاب با سختی های فراوان و بر محوریت دین اسلام در حالی تحقق یافت که کسی گمان نمی برد رهبری همچون امام راحل (ره)بتواند ریشه استبداد وظلم و ستم رژیم پهلوی را که غرق در خوش گذرانی و چپاول حقوق مردم بود، نابود سازد.

تا پای جان برای حفظ انقلاب می ایستیم

نجمه کریمیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، انقلاب اسلامی ایران با هدایت حضرت امام خمینی (ره) و با ریخته شدن خون سرخ شهدا و همراهی مردمی که از جور ظلم و ستم شاهنشاهی پناهی نداشتند به پیروزی رسید.این انقلاب با سختی های فراوان و بر محوریت دین اسلام در حالی تحقق یافت که کسی گمان نمی برد رهبری همچون امام راحل (ره)بتواند ریشه استبداد وظلم و ستم رژیم پهلوی را که غرق در خوش گذرانی و چپاول حقوق مردم بود، نابود سازد.

به طور یقین خواست خداوند متعال بود تا پس از سال ها وجود نظام سلطنتی در این مرز و بوم ،نظام اسلامی جایگزین آن شود تا دیگر بیگانگان و دشمنان نگاه چپ به ایران نداشته باشند و راه غارت گری و از بین بردن ثروت های ملی این کشور برای همیشه بسته شود. تحقق مسیر پیروزی انقلاب اسلامی جزء با حمایت مردم محقق نمی شد و این حمایت ها امنیت و اقتدار و استقلال را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.

چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی از راه رسید که طی ماه های اخیر دشمنان قسم خورده و وطن فروشان نیت داشتند تا اسمی از این انقلاب باقی نماند و کمر همت برای براندازی انقلاب اسلامی بستند تا با توطئه و تفرقه افکنی مردم را روبروی نظام اسلامی قرار دهند زیرا نمی توانستند  عزت و استقبال این کشور را ببینند.

اما با یاری پروردگار و به لطف رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت و حمایت آحاد مردم نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شد و نتوانستند ذره ای به اهداف خود برسند. برای همین امسال بعد از عبور از بحران فتنه های اخیر جشن پیروزی انقلاب با سال های قبل تفاوت دارد و بار دیگر مردمان قهرمان ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان تمام براندازان این انقلاب همیشه استوار خواهند زد.

آری می بینیم این مردم تا پای جان برای حفظ انقلاب اسلامی ایستاده و می ایستند و نمی گذارند ذره ای از خاک وطن از دست برود و خدشه ای به آرمان های انقلاب اسلامی وارد شود.و در این مسیر هراسی به دل راه نمی دهند.

همانطور که تا کنون با گذشت ۴۴ سال از این انقلاب خون های بیشماری به پای درخت تنومند انقلاب اسلامی ریخته شده اما مردم با وجود تمام ناکارآمدی ها، کاستی ها ،تحریم ها،بی عدالتی ها ،فشارهای شدید اقتصادی و ….همچنان به این نظام مقدس وفادار هستند و هیچگاه در برابر تعرض به این خاک و انقلاب کوتاه نخواهند آمد، و با اصل نظام مشکلی ندارند.

آنچه که در این میان مردم را ناراحت و دلشکسته می کند وجود وعده وعید های بی سرانجام مسئولان و عمل نکردن به وظایفشان است چرا که این کوتاهی ها سبب می شود مشکلات بسیاری در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی برای مردم ایجاد شود.

با وجود چنین مردمان شریفی که داریم دور از انصاف است که دولتمردان و مسئولان تمام تلاش خود را در جهت بهبود رفاه عمومی مردم به کار نبندند و چشم به رفع تحریم ها بدوزند چرا که بسیاری از مشکلات موجود در کشور داخلی است و ناشی از قصور مسئولان است، اما متاسفانه دیواری کوتاه تر از تحریم ها وجود ندارد تا تمام مشکلات کشور به گردن آن انداخته شود.بنابراین مسئولان بدانند باید برای این مردم شریف ،صبور و مقاوم هر آنچه که در توان هست به کار بست تا طعم شیرین آرامش و رفاه را بچشند.

نجمه کریمیان