به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، محمد علی عباس زاده وحید طی دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی ضمن تبریک هفته معلم افزود: معلمان حقیقتا پایه های علم و اخلاق در جامعه هستند که علاوه بر حضور در جبهه علم و دانش در سایر عرصه های دیگر نیز سربلند بوده اند و توانسته اند در صحنه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی و مدیریتی اتفاقات مبارکی را رقم بزنند.
عباس زاده وحید گفت:هر جامعه ای که بر پایه برنامه ریزی و حمایت همه جانبه از معلمان و حوزه آموزش و پرورش  حرکت کند و قدردان مقام و منزلت معلمان باشند قطعا راه خود را بسوی رشد و تعالی هموار خواهد ساخت.
وی افزود: بالعکس اگر جایگاه و نقش ارزنده این عزیزان به فراموشی سپرده شود آینده جامعه به خطر خواهد افتاد.
عباس زاده وحید تضمین آینده اجتماعی و اقتصادی  جوامع را از رسالت های اصلی  تامین اجتماعی و  آموزش و پرورش دانست و گفت: اگر تامین اجتماعی و آموزش و پرورش در کشورها تقویت شوند و توسعه یابند به طور حتم آینده آن جامعه  تضمین است چراکه آینده سازان کشور یعنی دانش آموزان و خانواده هایشان از این دو سازمان حمایت می شوند.
عباس سعیدی ،مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز  تامین اجتماعی را سازمانی بزرگ و کارآمد دانست  و گفت: سازمان تامین اجتماعی چتر مطمئنی برسر  میلیون ها نفر از خانواده های ایرانی است.
وی بر اهمیت نقش و جایگاه آموزش و پرورش درکشور تاکید کرد و  افزود: آموزش و پرورش  در مسیر علم آموزی و پرورش فرزندان ایران اسلامی یقینا به مساعدت و حمایت دستگاه ها و سازمان هایی همچون تامین اجتماعی نیاز دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهارکرد: اگر آموزش و پرورش در بحث توسعه آموزش و پرورش فرزندان خانواده های ایرانی تلاش می کند،سازمان بزرگ و موثر تامین اجتماعی نیز در جهت برقراری امنیت اقتصادی خانواده های ایرانی در تلاش است.