به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، مهدی حاجی قاسمی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به انتشار خبری مبنی بر تملک و تخریب سینما هجرت در آینده ای نزدیک گفت: سینما هجرت یکی از بناهای خاطره انگیز و نوستالژیک کرج است و با ساختمان های اطراف می تواند به یک بافت تاریخی گردشگری تبدیل شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تملک خیابان تهران در طرح تفضیلی گنجانده شده اما در اولویت نیست، اظهار کرد: تخریب سینما هجرت مشکل خاصی را حل نمی کند؛ اگر شهرداری تصمیم جدی برای تخریب سینما نگرفته، به همان صورت حفظ، بازسازی و مرمت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص جلسات کمیسیون معاملات بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد موضوعاتی که در این جلسات مطرح می شوند، شرکت کننده ای ندارد و تجدید می شوند؛ ظاهراً شهرداری به صرف انتشار آگهی مناقصات در رسانه ها قادر به حل مشکل نیست.

حاجی قاسمی با اشاره به اقدامات شهرداری برای بازگشایی معبری در شاهین ویلا مطرح کرد: خواهشمندم پیگیری های لازم برای تملک املاک باقیمانده در خیابان نهم شاهین ویلا ادامه داشته باشد تا یکی از مطالبات ساکنان این منطقه محقق شود.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/