به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ سیدمصطفی حسینی پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کمیته مدعوین این دوره از مسابقات را ایجاد‌کننده سنگ بنای مؤثری در برنامه‌های بعدی مسابقات دانست و افزود: این کمیته با یک برنامه‌ریزی منظم توانست بانک اطلاعات خوبی از میهمانان قرآنی و مسئولان و مدیران فرهنگی و قرآنی را ثبت و ضبط و گردآوری کند.

وی ادامه داد: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی هم در مسابقات امسال به جهت بصری، دکور و کارگردانی سالن و اطلاع‌رسانی به‌خوبی توانست وظایف خود را اجرایی کند. همچنین در کمیته فنی مسابقات هم شاهد نظم خوبی در دعوت از متسابقین و داوری مسابقات بودیم.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در ادامه با اشاره به خدمات سایر کمیته‌ها اعم از نظارت و ارزیابی، حراست، پشتیبانی، تشریفات، اجرایی مصلی و کمیته فناوری و سایر عوامل تأکید کرد: کمیته بانوان هم به عنوان مجری دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به شکل ممتازی امسال ظاهر شد و توانست این مسابقات را باکیفیت خوبی برگزار کند.

وی تصریح کرد: در دیدار با مقام معظم رهبری، معظم‌له از برگزاری باشکوه مسابقات بین‌المللی قرآن قدردانی کردند که این خود جای خوشبختی و خوشحالی فراوان دارد.

حسینی تصریح کرد: همه ناظران و بازدیدکنندگان و قرآنیان اذعان داشتند امسال مسابقات بین‌المللی نسبت به سال‌های قبل چند گام و چند پله فراتر رفت و ارتقاء کیفی داشت.

وی تصریح: بیش از ۳۰۰ نفر از همکاران در قالب کمیته‌ها و کارگروه‌ها و گروهها در برگزاری این دوره از مسابقات بین‌المللی همکاری داشتند که خود نشان‌دهنده اهمیت و گستردگی این مسابقات است.

وی تأکید کرد: در این نشست از مسئولان کمیته‌ها، معاونان و مسئولان کارگروه‌ها قدردانی می‌شود، کمیته‌ها هم در جلسات بعدی از اعضای کارگروه‌ها و گروه‌های فعال در مسابقات قرآن نسبت به تلاش و مجاهدت‌های فراوانی که داشتند قدردانی کنند.

انتهای پیام/