به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، عزیزاله شهبازی در نشست صمیمی دولت زنان و فعالان اجتماعی البرز که در سالن شهدای دولت برگزار شد، با بیان اینکه پس از گذشت چهل سال از انقلاب و تحمل سختی‌های متعدد توسط مردم آستانه صبر جامعه افزایش یافته است، اظهار داشت: دولت در راستا کاهش معضلات و مشکلات مردم در تلاش است.

وی با تأکید بر اهمیت افزایش همکاری و هم افزایی توسط ادارات و ارگان‌های مختلف دولتی در استان البرز، افزود: استان البرز از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که با اعتمادسازی میان مردم و مسؤولین می‌توانیم به جذب سرمایه‌های بخش خصوصی دست یابیم.

استاندار البرز بیان کرد: پژوهش‌هایی که در سطح استان انجام شده است با کمک اقشار مختلف مردمی از قومیت‌های متفاوت بوده که به نزدیک شدن اقوام و همگرایی بین آن‌ها منجر خواهد شد.

شهبازی به ظرفیت موجود در لایحه بودجه ۹۸ اشاره کرد و ادامه داد: بودجه یاد شده برای افزایش تولید، ایجاد اشتغال، عدالت اجتماعی و معیشت عمومی در استان البرز صرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: تحقق سهم ۳۰ درصدی بانوان استان در پست‌های مدیریتی در دستور کار است؛ بانوان در تمامی حوزه‌ها باید حضور داشته باشند.

استاندار البرز در پایان با تأکید بر اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های استان استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: استان البرز از ظرفیت‌ و تراز بالایی در حوزه‌های مختلفی همچون اقتصادی برخوردار است.

انتهای پیام/و