به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، همزمان با بزرگداشت روز هنرمند دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران وبیدگل با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و از خدمات آنان در کسب رتبه دوم ارزیابی عملکرد در سطح استان اصفهان بر اساس شاخص های ابلاغی سال ۱۳۹۸ تقدیرکرد.
فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه پر خیر و برکت ربیع الاول کسب مقام دوم در سطح استان اصفهان بر اساس شاخص های ارزیابی عملکرد ابلاغی وزارت متبوع به استانها را به رییس و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک گفت و از زحمات و تلاش های آنان تقدیر نمود.
دکتر بایبوردی اظهار کرد: هنر سقفی برای پرواز ندارد و هیچ سقف و محدودیتی پر پرواز هنر و هنرمند را نمی چیند و هنر هیچگاه تعطیل نمی شود. ممکن است بخاطر بعضی شرایط، موانعی سر راه هنر و هنرمند ایجاد شود و ابزارهای هنر تغییر یابد ولی برای هنر هیچ محدودیتی وجود ندارد و نمی توان پر پرواز آنان را بست.
بایبوردی ضمن اشاره بر اینکه حضور هنرمندان برای جامعه نعمت و باعث وحدت جامعه می شود، افزود: رفتار و سکنات اهالی فرهنگ و هنر برای مردم مهم است و مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و ما مسئولین، همچون عصا، پشتیبان و حمایتگر هنر و هنرمندان هستیم. ممکن است خود ما آسیب ببینیم، ولی این عصا اجازه نمی دهد که به هنر و اهالی فرهنگ و هنر آسیبی برسد.
ایشان ضمن تأکید به اینکه ما بایستی در فرهنگ و هنر سیاست دخالت حداقلی و حمایت حداکثری داشته باشیم ابراز امیدواری کرد: در راستای تقویت ارتباط بین اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و شما خادمان فرهنگ و هنر، بایستی شما کارمندان، کارشناسان دانش بنیان فرهنگ و هنر و دانش پایه باشید و مسایل مختلف و به روز را توسعه دهید تا وضعیت فرهنگ و هنر شهرستان بالاتر رود و در بحث هنر تجسمی، تئاتر ؛ موسیقی و … شاهد نتایج بهتری باشیم و از عملکرد مطلوب فعلی به عملکرد مطلوب تر برسیم.
نایب رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در خاتمه با اشاره به اینکه در این ۲۰ ماه شاهد یک تحرک فرهنگی اجتماعی خبری هُنری خوبی در سطح شهرستان بودیم تصریح کرد: پرسنل هر اداره توانمندیها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه را با وجود شخص هدایتگر توانا، شجاع و کاربلد و کارآمد می توانند به فعلیت برسانند و مهمتر از کسب موفقیت حفظ افتخارات و موفقیتهاست.
در ادامه این مراسم ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از حمایت ها، مساعدتها و همراهی های دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل، در پیشبرد اهداف سازمانی این اداره و حمایت حداکثری ایشان از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان و تشکر از پرسنل زحمتکش اداره که هر کدام علاوه بر انجام وظیفه در پُست سازمانی خود، وظایف چندین سِمَت دیگر را نیز بر عهده دارند، گزارشی از عملکرد یکساله بخش های مختلف این اداره، نهایت صرفه جویی در اموال بیت المال، قرار گرفتن شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سطح شوراهای برتر و موارد ۲۹ گانه شاخص های اختصاصی ارزیابی ارائه نمود.
دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پایان این دیدار به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر و هدیه از خدمات ارزشمند رئیس و کارکنان این اداره و همچنین کسب رتبه دوم در سطح استان قدردانی نمود.
خاطرنشان می شود: در این دیدار پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن تشکر از حمایتها و همراهی های فرماندار و زحمات ریاست این اداره به رسم یادبود هدیه ارزشمندی را اهدا نمودند.